Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä jäi mieleen joulusta?

Lähettäjä: Juhla 
Päivämäärä:   4.1.26 16:17:40

+ matkailu..
+ proshop.fi tietsikat..
+ kauneimmat joululaulut.

Re: Mitä jäi mieleen joulusta?

Lähettäjä: helmi 
Päivämäärä:   4.1.26 16:31:25

Olin yksin muiden reissatessa ulkomailla, niin en viettänyt joulua ollenkaan. Tein normaaleja kotihommia, kävin kaupoilla, treenasin ja kattelin netistä kaikkee kivaa. Hyvin meni ja samoilla teemoilla uusi vuosi :)

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   4.1.26 16:46:31

Viikon kestänyt flunssa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.1.26 16:58:57

Iäkkään äitini niin suuri jouluhöösäys että aatto meni vähän pilalle. Niin on ollut koko elämäni, harmittaa ettei edes ikänsä hidasta vauhtia vaan vielä aattoiltanakin pesee lattioita, vatkaa taatelikakkuja ja tekee kaikkea tällaista mikä olisi pitänyt tehdä paljon ennen aattoa. Kaikki tämä pitää tietenkin tehdä yksin, kukaan ei saa auttaa missään vaiheessa koska kukaan muu ei osaa kuten hän itse.

Lähettäjä: Tiptap 
Päivämäärä:   4.1.26 17:11:58

Kävelyretki metsäkodalle. Oli satanut vähän lunta. Sitä toivoin joululahjaksi joten kiva että edes vähän tuli.
Laitoin kynttilät palamaan enkelikelloon ja istuin jouluvalojen keskellä tunnelmoiden.
Rauhallista siis oli joten hyvä mieli jäi.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   4.1.26 17:20:39

Kuumetauti, joka ei ole kokonaan vieläkään helpottanut. Kamala yskä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.1.26 19:27:20

Lepo ja ruoka. Tuli tarpeeseen.

Lähettäjä: MA 
Päivämäärä:   4.1.26 19:37:14

Uusi siikaresepti, kaunis kuusi.

Lähettäjä: relevantti fantti 
Päivämäärä:   4.1.26 19:39:55

"Iäkkään äitini niin suuri jouluhöösäys että aatto meni vähän pilalle. Niin on ollut koko elämäni, harmittaa ettei edes ikänsä hidasta vauhtia vaan vielä aattoiltanakin pesee lattioita, vatkaa taatelikakkuja ja tekee kaikkea tällaista mikä olisi pitänyt tehdä paljon ennen aattoa. Kaikki tämä pitää tietenkin tehdä yksin, kukaan ei saa auttaa missään vaiheessa koska kukaan muu ei osaa kuten hän itse."

Minua taas harmittaa että sinä tuhlaat ainoan elämäsi joka joulun tällaiseen huonosti ja sairaalloisesti käyttävän ihmisen sekoiluun. Onko mielestäsi viisasta? Jokainen joulusi saattaa olla viimeisesi. Kannattaa muistaa, että läheinen biologinen sukulaisuus velvoita mihinkään.

Itse vietän nykyään rentouttavaa, mieleistä joulua ilman vastaavaa sekopäätä pilaamassa. Ei oppinut käyttäytymään.

Lähettäjä: kerro 
Päivämäärä:   4.1.26 19:42:59

Vuokramökissä 4 astetta ku mentiin, ilp ei lämmittänyt. Ei lähdetty pois, koska ei pakkasta ulkona. 2 yötä voi hyvin nukkua toppavaatteissa ja todettiin ja naurettiin ollaan raittiissa ilmassa sentään! Palju 3 yöllä ja seur pv uudestaan. Takassa tuli koko ajan ja kun lähdettiin mökissä jo lämmin. Mummo, tytär ja johannes 14 v. paras joulu ikinä Teiskossa !

Päivämäärä:   4.1.26 19:47:14

Tyttäremme oppi jouluaattona nousemaan tukea vasten seisomaan.

Lähettäjä: better alone 
Päivämäärä:   4.1.26 19:55:36

Joulu jota en viettänyt ollenkaan, en laittanut ainuttakaan tonttua, joulukuusta ym asuntooni. En syönyt mitään jouluruokaa, oli vain minä, Netflix ja kissanpentu jonka otin kun erosin eläintenvihaaja exästä ja exä tykkäsi joulusta, minä en enää jouluja vietä, ai että nautin vain kaikkinensa vapaudesta.

Päivämäärä:   4.1.26 20:01:08

Että influenssa on tänä vuonna ihan karmea murhatauti

Lähettäjä: Gpvfu 
Päivämäärä:   4.1.26 20:05:04

Enterorokko ja luojan kiitos joulu on taas hetkeksi ohi

Lähettäjä: mili 
Päivämäärä:   4.1.26 20:41:34

Paras hetki oli se kun se oli ohi.

Päivämäärä:   4.1.26 20:55:33

Liian kiireinen ja stressaava.

Olen viime vuosina viettänyt joulut yksin kotona ja käynyt vain aattona päiväseltään kylässä siskoni luona johon myös äitini on tullut. Tänä jouluna olin varmaan kymmenen vuoden tauon jälkeen koko joulun äitini luona, ja seuraavaan kertaan saa taas mennä se kymmenen vuotta.

Itsekseni vietettyinä jouluina olen alkanut valmistelemaan joulua ajoissa pikkuhiljaa, ostanut hyvin säilyviä tuotteita jo hyvissä ajoin ennen joulua ja usein tehnyt tuoretuotteista tilauksen ruokakauppaan jolloin ei tarvitse mennä sinne ruuhkaan ollenkaan. Ja siivonnut hyvissä ajoin. Näin ollen olen pystynyt oikeasti rauhoittumaan jouluna. No, ehdotuksistani huolimatta äitini halusi jättää kaiken viime tinkaan, niinpä sitten vielä aatonaattona piti lähteä ruuhka-aikaan kauppaan ja myöhään illasta mopata lattioita sun muuta.

Sitten piti tietysti käydä vierailuilla, haudoilla ja ottaa vastaan vieraita. Ei kerta kaikkiaan yhtään lepoa, en ehtinyt edes katsoa yhtään jouluelokuvaa koko joulun aikana. Ei kiitos enää, seuraavan joulun pysyn visusti kotona.

Päivämäärä:   4.1.26 21:05:14

Läheisyys ja kaikki jouluun kuuluva muualla asuvien perheenjäsenten kesken, helpotus, että viikkoja kestänyt flunssa kerkesi juuri jouluksi parantua, että voin ottaa osaan yhteiseen jouluun.

Päivämäärä:   4.1.26 21:09:13

Olen todella kipeä eli ei mitään hyvää

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.