Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tein raskaustestin..

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.1.26 18:57:20

Ja kun tulos oli negatiivinen, niin petyin. Jostain syystä ilmeisesti toivoin olevani raskaana, vaikka olen sinkku eikä minulla ole enää mitään surinaa kenenkään kanssa. Tajusin vaan, että olisi se oma lapsi varmaan ihan kiva. Ikä alkaa vaan kolmosella, että ehtiikö tässä löytää miestä, kun en ole tähän ikään astikaan löytänyt sopivaa.

Re: Tein raskaustestin..

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   3.1.26 19:09:59

Just just.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.1.26 19:25:41

Ehtii tai ei ehdi. Kukaan ei tiedä. Lapsen voi nykyään hankkia itsellisestikin.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.1.26 19:27:38

Voit joko yrittää tai olla yrittämättä, lopputulosta ei tiedä kukaan. Aika kuluu joka tapauksessa, teit kummin päin vain.

Päivämäärä:   3.1.26 19:28:28

Et ole ainut tuossa tilanteessa. Tsemppiä.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.1.26 19:57:16

Jotenkin sitä ei haluaisi hankkia lasta itsellisesti. Valinta sekin tietysti.

Lähettäjä: Tiiti 
Päivämäärä:   3.1.26 20:06:23

Oletko missään treffipalvelussa, käytkö ulkona, onko harrastuksia tms tapahtumia missä voisi tutustua?

Päivämäärä:   3.1.26 20:10:06

Ihan kivaa voi olla se elämä ilman lastakin. Ainakin huolettomampaa ja helpompaa.

Vaan taitaa jo ensisynnyttäjien keski-ikäkin alkaa kolmosella? Niin ei siinä paniikkia sen puoleen. Jos kovasti haluaa lapsen eikä kumppania löydy niin sitten tekee sen yksin. Jos ei halua tehdä yksin niin sitten on ilman lasta. Ei se sen kummempi juttu ole.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   3.1.26 20:58:24

Itsellinen äitiys on ihan hyvä juttu.

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   3.1.26 21:00:08

Olin lapseton sinkku 38vuotiaana ja nyt juuri 40v täyttäneenä parisuhteessa ja viimeisilläni raskaana joten elämä voi yllättää.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.1.26 21:53:16

Tällä hetkellä en ole missään palvelussa, tinderissä ja Facebook datingissa olin, mutta ei sieltä mitään järkevää löytynyt niin vasta hetki sitten poistin kummatkin. En tietysti ole varmaan kaikista kaunein siellä muiden nuorten naisten joukossa, kun en meikkaa hirveästi enkä käytä mitään lisäkkeitä tai kuvienmuokkausta.

Käyn ulkona suht usein sekä tapahtumissa. Silloin parikymppisenä oli enemmän vientiä, mutta en halunnut silloin vielä sitoutua kehenkään, vaan opiskella ja matkustella. Kait se sitten kostautui nyt :D

Joo en ole heittänyt pyyhettä kehään, mutta tiedostan kaiken rajallisuuden nyt.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   3.1.26 22:41:23

Jos haluat lapsia, hanki ne, jos vain on mahdollista. Vaikka löytäisit sen miehen ja varmaan löydätkin joskus, niin koskaan ei tiedä, mitä tapahtuu.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.1.26 22:46:52

Melkeen tekis mieli kysyä tutulta mieheltä lahjottaisko spermaansa, mutta se olis kyllä liikaa pyydetty :D jos hän haluaa itse vaikka omia lapsia joskus jonkun kanssa mieluummin.

Joo täytyy miettiä. Jotenkin sitä tuntee epäonnistuneensa, jos hankkii lapsia itsellisesti. Vaikka en muista niin ajattele, niin itsestäni.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   3.1.26 22:53:38

Tuttu sai lapsen kumppanuusvanhemmuudella (vai -vanhempana, en osaa käyttää tuota sanaa vaikka tiedän konseptin). Olisiko sellainen mahdollista?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.