Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hoitajamies pariks viikoks?

Lähettäjä: Nti eijunnu 
Päivämäärä:   3.1.26 13:20:08

Ikää 40+ Leikkaukseen oon menossa, piti olla päki, mut pitääkin olla ehkä pitempään. Erosin just. Pitäis olla joku joka hakee sairaalasta ja kattoo ainakin ekan yön. Mut sen jälkeenkin tartten jonku joka hoitaa tai kotihoito tulee. Mistä löydän avut? Tindermiehiin en luota. Rahaa ei oo liikaa. En ny kenenkään aviomiestä tietenkään pyydä.

Re: Hoitajamies pariks viikoks?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   3.1.26 13:25:44

No miksi sen pitää olla mies?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.1.26 13:26:16

Nainen olisi turvallisempi.

Lähettäjä: Nti eijunnu 
Päivämäärä:   3.1.26 13:31:58

Ei oo rahaa lähihoitajaan 24/7 mitenkään... Päiväks tai max kahdeks ehkä juu...

Lähettäjä: Mila 
Päivämäärä:   3.1.26 13:37:06

Ei se kotihoitokaan siellä olisi 24/7

Lähettäjä: Lankku 
Päivämäärä:   3.1.26 13:37:22

Ei sulla kavereita oo?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.1.26 14:11:11

Miksi sen pitäisi olla siellä 247? Ei vanhusten kotihoitokaan käy kuin muutaman kerran päivässä. Jos tarvitset aamusta aamuun hoitoa niin hommaat koulutetun avustajan.

Päivämäärä:   3.1.26 15:23:18

"Tindermiehiin en luota. Rahaa ei oo liikaa."

Luonnossako maksat?

Lähettäjä: ZiZi 
Päivämäärä:   3.1.26 16:34:09

Jos kotona ei ole ketään auttamassa niin voit pyytää, että olet yön tai kaksi sairaalassa osastolla.

Päivämäärä:   3.1.26 17:08:08

Sairaalasta pääsee kela taksilla kotiin ne kyllä huolehtii että pääset sisälle tai siirto ambulanssi kyyti jos on huonompi kunto. Sitten vaikka volttaat ruuan yms. Jos ei oo sukulaisia, naapureita, ystäviä keitä pyytää avuksi niin se kotihoito sitten varmaan sossusta. Eihän kaikilla ihmisillä ole ketään. Sitä varten on se Sossu. Ja tosiaan jos kunto on heikko ole muutama päivä osastolla jos vaan pitävät.

Lähettäjä: Nimetön 
Päivämäärä:   3.1.26 18:07:12

Woltti ei kulje perähikiällä.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   3.1.26 18:14:45

Tinderistä ei löydy, mutta mites facebookin sinkkuryhmät? Joku eläkkeellä tai sairaseläkkeellä oleva epätoivoinen, 10 tai ehkä pikemminkin 15-20 vuotta vanhempi eronnu mies jonka lapset jo aikuisia vois ehkä tarttua tilaisuuteen. Jos fb-profiili on aito, niin on kai käytännössä turvallista kuhan ei nyt mitään vapaana olevaa sarjamurhaajaa valitse. Kehottaisin muuten pärjäämään ilman moista, etenkin ku arvaa maksutavan, mutta jos aloittaja on kuin mun miestennielijäfrendi, niin onhan tää on vapaa maa ja joku oman elämänsä Bonnie Blue tuskin kauheesti maksutavasta stressaa jos sitä rahaa kerran ei oo.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   3.1.26 18:51:02

Woltin käyttäjät tiefättekö kenen tadkuun rahat menee tekemättä muuta kuin istumalla pöydän takana. Yritys jolta tilasitte ruokaa maksaa provikat, isompi kuin kuskin saama sinne pöydän takana istujalle, maksaa kuskille ja maksaa kaikki ne kertakäyttö astiat joissa ruoka tuodaan. Woltin kuskit tekee melkein nälkäpalkalla töitä ja rahat kääri Woltin johto

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   3.1.26 19:09:16

En nyt uskokaan että tindermiehet olisi edes tulossa jeesaamaan.

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   3.1.26 21:26:23

Pahimmillaan, jos siis olis tosi huonossa kunnossa, täällä kotihoito kävis aamuin illoin vaipat vaihtamassa, ihan riippumatta siitä koska vatsa toimii. Ja woltista ei oo täällä tietoakaan, joten lounaat tulis keskuskeittiöstä ns "mummokuljetuksella". Et kyllä tossa vois olla harkinnan paikka yrittää se mies saada. Sitä unelmien miestä olis kyllä aikkas turha toivoa.

Lähettäjä: Terve 
Päivämäärä:   3.1.26 21:36:43

Missä päin asut

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   3.1.26 22:39:48

Hoitotyö onkin aina ollut ilmaista ja maksu luonnossa edelleen credittiä

Kahden viikon kuluttua voi lempata mäkeen...

Kuule, osta palvelu, olipa se K18 tai alle... ei kukaan tuu tuomaan sulle alusastiaa alle 11e/kerta

Lähettäjä: miekkonen 
Päivämäärä:   4.1.26 03:01:35

"No miksi sen pitää olla mies?"

No lue nyt rivien välistä hyvä ihminen. Selkeästikin koska tarvitaan monenlaista öhöm... "Hoitoa" ;)

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   4.1.26 10:29:47

N, luuletko että joku tulis tekemään kotikäynnin matkoineen 11 eurolla?!?

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   5.1.26 09:26:14

Oliko tarvetta edelleen...?

Lähettäjä: ap 
Päivämäärä:   5.1.26 10:15:51

Valitin tilanteesta faceen ja etten pärjää. Ei löytynyt hoitajaa kotiin, vaan reissuun pitää lähteä ja vähän pitemmäks aikaa. Saan kuulemma olla sit toivuttuani kyökkipiikana korvaukseks yhtä kauan ku apua tartten. Ja niitä päiviä ku mulla on päänsärkyä ei kuulemma lasketa siihen mukaan... Pitää vielä vaan selvittää saanko matkustaa kelataksilla 200 km extraa aikanaan sairaalasta.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   5.1.26 10:53:33

Jos olet yksin etkä pärjää leikkauksen jälkeen kotona, niin ei sua kotiin päästetä.

Päivämäärä:   5.1.26 10:56:50

Kuulostaa huolestuttavalta ja huonolta diililtä. Pyydä apua aikuissosiaalipalveluista. Huoli-ilmoitus jos ei muu auta.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   5.1.26 11:00:49

Perhe, sukulaiset, ystävät..?

Päivämäärä:   5.1.26 12:24:39

Luultavasti joku yksinäinen mummo olis paljon parempi hoitaja kuin Tinder mies. Mutta jokainen tyylillään.

Eli aikooko aloittaja ajaa kela taksilla jonkun miehen kämppään hoidettavaksi? Vai oliko tuo jonkun muun kommentti?

Lähettäjä: Vexi 
Päivämäärä:   5.1.26 12:44:26

Kaverit vuorossa, suku?

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   5.1.26 12:53:39

Mulla oli niin että naapuri haki mut sairaalasta ja sitten mun kaverin äiti kävi mua auttamassa ja oli ekan illan seuraamassa tilannetta, lähti puolilta öin kotiin kun mä pärjäsin. Pyysin naapureiden apua, ja kun olin taas ok olen auttanut heitä.

Päivämäärä:   5.1.26 19:50:53

Mitä vikaa on mukavassa vanhassa fb-kaverissa jonka kanssa olis ollu sutinaa jos oltais oltu siihen vapaita? On nähty myöhemminkin pari kertaa, pesin kerran sen ex-vaimon hevosenkin. Joo, nyt tulee suunniteltua pitemmät "treffit", mutta mä vaan en halua olla yksin jos en pääse ees ihmisten ilmoille liikkumaan. Oon nyt ehkä sitten moraaliton, mutta ei kai mun tässä iässä kahen aikuisen lapsen äitinä tartte enää "neitsyyttäni" tai siveyttäni säästellä. Hyvä ku kunnolliselle miehelle kelpaan kipeänäkin. Pahimmassa tapauksessa se lemppaa mut kotiin tai mä lähen sieltä kotiin. Eipähän tartte ny sokkotreffejä ruveta tekemään tai hädissään yrittää uutta deittiä ettiä, vaikka täältäkin olis vissiin löytyny. Toivottakaa mulle onnea ja tehkää huoli-ilmoitukset terveydenhoitojärjestelmästä joka ei päästä kuntoutukseen vaan säästää kaikesta. Enkä nyt rasita yhteiskuntaakaan ylimääräistä. Paitsi ehkä sen yhden kelamatkan verran, mutta oon veroni kyllä maksanu.

Päivämäärä:   5.1.26 20:31:50

Kiinnostaa tietää mikä leikkaus kyseessä että apua tarvit noin kovasti? Itsellä leikattu olkapää, lonkka, vatsan alueen iso leikkaus, murtunut jalkapöytä kursittu kasvaan.
Aina riittänyt että kelataksi saattaa ovelle ja itse pärjännyt jatkon.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   6.1.26 10:20:31

No taitaa vaan olla että ap haluaa "hoitoa" eikä hoitoa :D eikä siinä mitään vikaa ole.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.1.26 10:41:11

Saako anaalia?

Päivämäärä:   7.1.26 04:39:38

Hei piste. Olet varmaan ihan perusterve sisulla käyvä ihminen joka on sit aina pärjännyt ihan ite noitten operaatioitten jälkeen yksikseen? Kuvittele tilanne että oliskin ollu kaks päällä samaan aikaan tai ettet oo toipunut vielä edellisestä. Ei siihen kuole, ja varmasti jotenkin pärjää ku valmistautuu, mutta ei se kivaa oo. Mulle on lapsesta asti sanottu, että pitää olla reipas aina. En ole ihan syntymäterve, joten sairaalassa oloja ei lasketa päivissä eikä viikoissa. Onneks saivat suunnilleen "korjattua". Enää vaan ei huvita kärsiä yksin ihan vaan ettei olis muille vaivaks. En halua olla ees muutamaa päivää kotihoidon varassa jos sänkyyn hoidetaan ja hoitaja ei tunnu turvalliselta. Yks huono kokemus on ja kyseessä ei ollut täällä syntynyt nainen. Useimmat tai muut on ollu ok, mutta pelkään olla avuttomana sängyssä ihmetellen kuka tulee avaimilla mun kämppään ja koska. Jos olis pakko, niin sit juu hyvä ettei heitteille jätetä.

Mulla on kuitenkin vaihtoehto. Oon perusnätti vaikken kaunis. Ja kiva luonteeltani. Jos mä haluan terveyspelkojeni kaa jonkun jota halata ja jonkun joka on kiltti ja hoitaa mua sen aikaa kun apua tartten, niin miksei? Kiitokset kermalle ja sille toiselle että ees jeesitarjousta pohtivat. En tiedä ihan tarkalleen mitä hain ku täällä ensin avauduin, mutta siitä oon varma että ne sinkkumiehet jotka ei apua lainkaan tarjonneet kirjaan muistiin yhteen kirjaan ja ne miehet jotka olis auttaneet jos voineet sit toiseen.

Onko pakko pärjätä yksin? Saako eronnut kysyä apua haastavassa tilanteessa? Onko väärin tehdä se ku on ite kusessa? Vai pitäiskö näytellä vahvaa ja olla paljastamatta heikkouksiaan?

Lähettäjä: Tosimies 
Päivämäärä:   7.1.26 04:48:09

Voi aloittaja kun tulisinkin mielelläni muttakun olen toisen oma :/

Päivämäärä:   7.1.26 04:54:10

Lue hyvä mies ketjua vähän ylöspäin... Apu löytyi jo tutusta miehestä. Thx anyway, suotta miehiä aina haukutaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.