Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kohtu poistettu -kuukautiskierto

Lähettäjä: Pmsääkö 
Päivämäärä:   2.1.26 19:25:19

Te joilla kohtu poistettu oletteko huomanneet hormoneista johtuneita oireita, pmssää ym? Kuukautisia ei luonnollisestikaan ole, mutta kiertohan säilyy?
Puolen vuotta olen ihmetellyt kun tasaisin ajoin olen aivan raivoissani, ahdistunut vailla järkevää syytä. Tajusin tänään, että olen samanlainen kuin vuosia sitten juuri ennen kuukautisia. Katselin kalenteria ja puuskien välissä olisi +-21 päivää.

Re: Kohtu poistettu -kuukautiskierto

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.1.26 19:28:03

Toki ne oireet jatkuu mitkä munasarjat aiheuttaa. Itsellä ei ollut pms oireita, kohdulla eikä ilman.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.1.26 19:56:24

Kyllä mulle tulee kerran kuussa pms, rinnat tosi kipeet niinku ennen menkkoja. Kohtu poistettu 5 vuotta sitten, mutta munasarjat jätetty eli hormonikierto säilyy. Vaihdevuosia odotellessa....

Lähettäjä: Pmsääkö 
Päivämäärä:   2.1.26 19:59:56

Mulla oli useita vuosia ilman mitään oireita. Limakalvot oli hyvin kuivat, mutta nyt alkanut vahvistua ja kostua. Myös useita pissatulehduksia, mutta nekin helpottunut. Ajattelin, jo että vaihdevuodet olisi alkaneet :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.1.26 20:04:01

Auttaako vaihdevuodet viimeinkin tuohon rintojen arkuuteen? Mulla on kerran kuussa rinnat niin kipeet ja tärähdysarat että hyvä kun käveleen pystyy, sillee hiipimällä. Ratsastusta ei voi kuvitellakaan niinä päivinä.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   2.1.26 20:18:16

^ Mulla ei ollut enää viimeisinä vuosina, kun kierto muuttui epäsäännölliseksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.