Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä tekee sun elämästä elämisen arvoista?

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   2.1.26 15:21:05

Tässä lomalla taas huomaa elämän tyhjyyden ja turhuuden.
Mikä tekee sun elämästä elämisen arvoisen?

Re: Mikä tekee sun elämästä elämisen arvoista?

Lähettäjä: Taina 
Päivämäärä:   2.1.26 15:27:30

Hienosti ajateltuna elämän kantavia arvoja ovat minulla vastuullisuus (käsittää kaiken luonnonvaroista omaan käytökseen), rehellisyys, perhekeskeisyys.

Mutta nyt myös lomaillessa huomaan, miten tyhjää elämäni on! Lapset isällään, joten olisin voinut ihan mielelläni tehdä töitä tämän viikon. Selkäkin vihoittelee, kun makoilen sohvalla tai kökötän palapelin ääressä. Yksin ei tule mentyä edes ulos. Suunnittelin kyllä etukäteen, josko jonain lomapäivänä lähtisi sukuloimaan tai kaupungille, mutta tiukan rahatilanteen takia parempi pysyä kotona.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.1.26 15:47:40

Jaa a. Elämä potkinut päähän sen verran rankasti viimevuosina, että vakavasti pohtinut onko tämä elämä elämisen arvoista. Katsotaan...

Toistaiseksi kun tämä elämä on mulle annettu, niin parhaansa mukaan koittaa tehdä niitä itselle kivoja juttuja.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   2.1.26 15:57:27

No kerran kun tänne on syntynyt niin leikki käydään loppuun asti. Minulla on mielenterveys onneksi kunnossa ja fyysinen terveys ihan ok. Vaikka välillä ei ole hauskaa, jopa surullista, niin kyllä niitä iloisiakin aikoja mahtuu. Ja tylsiä, mutta olen oppinut nauttimaan tylsyydestä.

Lähettäjä: Kt 
Päivämäärä:   2.1.26 16:32:21

Lapset, raskaus ja mies. Ystävät, harrastukset ja erityisesti hyvä mielenterveys, sitä ymmärtää arvostaa todella korkealle, kun sen kanssa on muutamia vuosia sitten ollut todella paljon vaikeuksia. Nyt rakastan mun ihan tavallista arkea.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.