Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pakkanen tuli, verta nenästä kokoajan

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   2.1.26 11:01:13

Siis voi vitsi mikä vaiva. Pakkanen kuivattaa limakalvon ja kerran kun niistää, alkaa veri valumaan.

Parhaat niksit jakoon! Apua tarvissa!

Re: Pakkanen tuli, verta nenästä kokoajan

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.1.26 11:05:10

Sama vika ja nenä on sisäpuolelta arka. Joskus käytin a-vitatippoja, mutta sekin vain valuu heti pois. Pitäisi löytää suihke, joka pysyisi sisällä.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   2.1.26 11:06:03

Apteekista nokkaan tarkoitettua A-vitamiiniöljyä, semmoista, jota tiputetaan pullosta. Suihkeena saa samaa, mutta on ohuempaa, eikä mun mielestä yhtä toimivaa. Joskus pahimmillaan se suihke on provosoinut verenvuodon alkamaan.

Lisäksi ilmankostutin, vitamiinit sisäisesti myös.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   2.1.26 11:07:53

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 2.1.26 11:05:10

Sama vika ja nenä on sisäpuolelta arka. Joskus käytin a-vitatippoja, mutta sekin vain valuu heti pois. Pitäisi löytää suihke, joka pysyisi sisällä.

No eihän nenässä voi mikään pysyä sisällä. Öljy käy sisällä, voitelee limakalvot ja loput valuu ulos. Samoin se suihke toimii, tulee vaan vielä rivakammin ulos, kun on ohuempaa.

Käyn joskus öljyn laiton jälkeen hetkeksi maate, että öljy pysyy nenässä vähän aikaa paremmin, mutta en tiedä onko siitä lisähyötyä.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   2.1.26 11:10:45

Auvoin öljy käytössä, en tiiä miten saisi yän vaanm oppumaan nii että ehtii parantua ja vaikuttaa toi öljy...

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.1.26 11:12:24

Noista tipoista ei siis ollut mitään hyötyä, kun ne valui heti pois. Veri valui nenästä samaa tahtia tipoista huolimatta.
Flunssasuihkeet jää paremmin nenän sisälle, mutta en sitten tiedä onko nämä kosteuttavat koostumukseltaan sellaisia että valuu kuitenkin.

Lähettäjä: :: 
Päivämäärä:   2.1.26 11:26:32

Lukekaa tarkasti, mitä neniinne tungette.

Flunssasuihkeet voi kuivattaa, esim Otrivin. Sen käyttö on syystäkin rajattu muutamiin päiviin.

Itse käytän öljypohjaista spraytä, paras olisi jo ehtisi maata minuutin, että öljy ei valu yhtään pois.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.