Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vuosien jälkeen menkat

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.1.26 10:51:20

Pitääkö olla huolissaan. Oon syöny slindaa 4 vuotta, ilman menkkoja vaikka pidän sen "taukoviikon". Joku aika sit kävi semmonen kömmähdys että putosi pilleri viemäriin kun olin sitä ottamassa, mutta tästä on aika varmaan jo kaksi kuukautta. Söin sit vaan seuraavan päivän pillerin eli mun rytmi muuttui nyt päivällä sit. Jatkoin ihan normaaliin tapaan muuten. Muutenkin mulla ei se ottoaika ole niin minuutilleen, joskus voi heittää ainakin vkl aika normaalista 3 tunnilla.

Universumi on varmaa vastaan mun uutta suhdetta ja alko tiputtaa nyt, nyt kun ei sais olla mitään naisten vaivoja :D mutta eniten huolettaa se et onko mulla ny joku vialla vai onko vaan hormonit menny niin sekasin tuon mokan takia ja kun uusi suhde. Jossa en ole harrastanut seksiä, enkä ennen tätäkään. Joten ei ole mahdollista olla raskaana.

Re: Vuosien jälkeen menkat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.1.26 12:19:08

Kyllä johtuu muusta kuin yhdesta pilleristä.

Re: Vuosien jälkeen menkat

Lähettäjä: Nih 
Päivämäärä:   2.1.26 12:27:17

Minä taas lopetin 3,5 vuoden jälkeen dioneretet heinäkuun lopussa, ei ole tähän asti tullut ku kahdet menkat, mutta finnit yms tullu heti takas :D dionerette vei myös käytön aikana menkat kokonaan pois. Vissiin vaan kropalla menee tämän hetkisen elämäntilanteen vuoksi aikaa palautua normaaliin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.