Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haluaisin pois oravanpyörästä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.1.26 23:48:15

Opiskelen tällä hetkellä korkeakoulussa, mutta työllisyysnäkymät eivät näytä kovin valoisilta. Asun myös syrjässä, enkä usko, että haluaisin muuttaa täältä minnekään. Toisaalta opiskelemaani alaa on mahdollista tehdä pitkälti etänä.

Olen alkanut miettiä, että pärjään oikeastaan melko vähällä ja haaveilen siitä, että voisin saada tuloja esimerkiksi affiliate-markkinoinnista tai muusta passiivisesta tulonlähteestä. Olen harkinnut yhden kurssin ostamista, jossa opetuksen lisäksi saisi valmiita tuotteita myytäväksi. Tiedän, että alalla liikkuu myös pyramidi huijauksia ja olen niistä tietoinen. Silti mietin, uskaltaisiko tätä kokeilla.

Yleensä tällaisessa tekemisessä tarvitaan seuraajia ja näkyvyyttä, mutta kyseisessä kurssissa neuvotaan myös täysin nollasta aloittavia ja annetaan ohjeita siihen, miten sitä voi tehdä ilman, että tarvitsee näyttää kasvojaan. En siis epäile itse kurssia, vaan sitä, onnistuisinko lopulta saamaan siitä mitään todellista tuottoa.

Re: Haluaisin pois oravanpyörästä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.1.26 23:51:39

Miten "oravanpyörästä" voi haluta pois, jos ei ole ikinä varsinaisesti siihen edes osallistunut? Josko kokeilet vaikka ensin työntekoa ja mietit sitten vaihtoehtoja? Nuorena ja terveenä on helpompi tulla toimeen vähällä. Vanhempana ja vaivaisen huomattavasti hankalampaa. Ei kannata tulla itkemään pienestä eläkkeestä, jos ei ole valmis tekemään töitä sen eteen.

Päivämäärä:   1.1.26 23:58:50

Olen ollut aiemmin työelämässä ennen kuin lähdin opiskelemaan, mutta tällä hetkellä työllistyminen ei näytä lainkaan varmalta. Siksi olen ehkä alkanut haaveilla passiivisesta tulosta ja siitä ettei sinne tarvitsisi enää palata. :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.1.26 01:05:50

"Olen harkinnut yhden kurssin ostamista, jossa opetuksen lisäksi saisi valmiita tuotteita myytäväksi."

Ei. Älä haksahda siihen. Et tule koskaan saamaan rahojasi takaisin, ethän usko kurssin myyjien väitteitä. On pyramidihuijaus. Tämä ruodittu alan ihmisten joukossa jo monesti.

Päivämäärä:   2.1.26 01:24:53

No en mä lopulta taida tuohon lähteä. Aiheesta on kuitenkin olemassa myös ilmaista sisältöä. Tosin mistä tiedät mistä kurssista kyse?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.