|
Lähettäjä: Huh
Päivämäärä: 1.1.26 23:25:12
Näin nyt toisen kerran samantyyppistä unta ja tämä jäi ihan tosissaan vaivaamaan.
Unessa olen siis muuttanut sukulaisen taloon joka on jäänyt tyhjäksi reilusti yli 10 vuotta sitten, koska asukas kuoli tapaturmaisesti.
Olen viettänyt täällä paljon aikaa lapsena ja siellä on aina ollut vähän likaista, hämähäkkejä ja hämähäkin seittejä, kaivovesi maistui oudolta ja tuntui, ettei kädet lähde puhtaaksi pesemällä vaan ensimmäisenä kotiin mennessä piti pestä kädet kun jotenkin ällötti.
Talo ei enää ole asuttavassa kunnossa ja unessa olen ihan kauhuissani, että miten voidaan siellä lasten kanssa asua kun nurkat on homeessa. Unessa talon ilma on todella raskas, tänä syksynä käytiin ja sisällä ei oikeasti edes haise home sellaisena kuten sen itse miellän.
Viime yönä näin taas unta, että oltiin muutettu sinne ja jouduttiin vielä nukkumaan talossa olleilla peitoilla ja tyynyillä, ajatuskin inhotti. Tuskassa mietin mistä nurkasta ja miten lähden sitä siivoamaan ja miten voidaan täällä asua.. koskaan ei ole siis selvinnyt miksi ollaan sinne muutettu.
|