Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten eroon IG:stä

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   1.1.26 19:21:28

Tuhoton aika menee päivässä IG läräämisessä. Ainut syy etten poista mokomaa on yksi ulkomailla asuva ystävä, joka päivittää kuulumisiaan sitä kautta pelkästään. Meillä on menneisyydessä yksi raskas yhteinen kokemus ja koen tärkeäksi, ettei suhteemme katkea.

Miten saisin muuten rajoitettua käyttöä? Pelkkää selkörankaa vaatii vainko?

Re: Miten eroon IG:stä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.1.26 19:23:06

Laita useita tauolle niin on äkkiä vilkaistu. Mulla on liikaa kaiken maailman varusteliikkeitä ja sit katon niiden mainoksia, pitäis poistaa ne.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   1.1.26 19:27:41

Siirrä sovelluskuvakkeen paikkaa puhelimessa, niin automaationa sinne instaan meneminen vaikeutuu.

Aseta päivittäinen aikaraja selaukselle, jolloin sovellus ilmoittaa kun olet plärännyt tietyn ajan.

Kirjaudu ulos sovelluksesta jotta sinne selailemaan pääsy on vaivalloisempaa.

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   1.1.26 19:52:02

Keksi muuta tekemistä. Ei sen kaverinkaan postauksia tarvitse ihan joka päivä kytätä. Jos suhteenne katkeaa siksi, ettet reagoi postauksiin 2-3 päivän aikana, niin eihän se silloin hirveän hyvissä kantimissa ole alun alkaenkaan.

Päivämäärä:   1.1.26 19:57:51

En kyttää ystävääni vaan jäänyt koukkuun tuohon typerään sovellukseen videoineen =(

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   1.1.26 20:08:10

"En kyttää ystävääni vaan"
Aloituksessa sanot että se on juuri siitä kiinni.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.1.26 20:20:13

Minulla on sama facen kanssa, pari ystävää ei osaa tai halua pitää yhteyttä muuten kuin sen kautta. Itse voin joitakin kuvia tallentaa sinne syystä x, mutta en todellakaan jaettavaksi ympäri maailmaa. Sitten ihmiset ehkä pahoittavat mielensä, kun en hyväksy kaveripyyntöjä tai poistan joitakin merkityksettömiä joskus tulleita kavereita.

Päivämäärä:   1.1.26 20:22:02

No kaverin kanssa vaihdetaan kuulumiset kyllä mutta muuten tuijotan sovellusta aivan turhaan 99% ajasta.

Jos tätä pointtia nyt niin vaikea oli käsittää...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.