Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ärsyttää miehen tapa jättää roskapussi eteiseen

Lähettäjä: Ei iso vaiva 
Päivämäärä:   1.1.26 16:53:06

Olen ties montako kertaa siivonnut lillua mikä on vuotanut roskapussista tuulikaapin matolle. Miehellä on tapana, että nostaa täyden roskiksen tuulikaappiin jos minä en ole kotona ja olettaa minun vievän sen ulos roskikseen kunhan tulen. Olen ollut kipeänä ja mies töissä. Laskin, että hän on nyt 5 kertaa harpponut saman roskapussin yli lähtiessään tai tullessaan töistä eikä vieläkään ole älynnyt, että sen voi viedä ihan itsekin roskikseen. Ainoa hetki kun vie roskia on siivouspäivät. Silloin vie roskapussin ulos oli se sitten kuinka täynnä tai lähes tyhjä, koska ilmeisesti kokee osallistuvansa näin tasapuolisesti viikkosiivoukseen kun vie tuon pussin minun hoitaessa kaiken muun.

En vain voi ymmärtää tätä miehen logiikkaa ja laiskuutta. Nyt roskapussista ei näytä vuotavan mitään niin olkoon siinä ihan niin kauan kun mies saa vietyä sen ulos.

Re: Ärsyttää miehen tapa jättää roskapussi eteiseen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.1.26 16:54:24

Itse olet vajakkisi valinnut.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.1.26 17:10:41

Sano sille, että vie sen pussin roskikseen. Tai mene mukaan leikkiin ja jätä itsekin ovelle. Kyllä se alkaa tuntua tyhmältä, kun ovea avatessa roskapussit tursuaa ympäriinsä :)

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   1.1.26 17:19:07

Ihan itseäsi saat syyttää, kun tuollaisen olet valinnut. Miksi muuten sinä siivoat matosta jäljet? Miksei se mies siivoa niitä?

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   1.1.26 17:30:09

Täällä tunkee roskapussiin aina jonkun ison roskan niin, ettei sinne enää mahdu mitään ja laittaa roskiskaapin kiinni. Sitten minua odottaa tursuava roskapussi, joka on pakko vaihtaa.
Minulle sanoo, että sinne kuulemma mahtuu vielä...
Jessus, että voikin olla laiska.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.1.26 17:44:33

Tietysti mies siivoaa maton joka kerta, voi sitten miettiä kannattaako jättää siihen vai olisiko kivempi kuitenkin viedä roskikseen asti.

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   1.1.26 18:01:00

Hyi he*vetti joku märkä roskapussi matolla! Ällö mies mutta itsepähän olet sen laiskaksi opettanut sillä että vain siivoat jäljet.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.