Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihmisten väitetty rahapula

Lähettäjä: AA 
Päivämäärä:   1.1.26 00:12:50

Se on kyllä silkkaa huijausta, että ihmisillä olisi rahat vähissä tai loppu.
Ei tarvise kuin kuunneel tuota ulkoa kuuluvaa räiskettä ettei näin ole. Miljoonia syydetään taivaalle ja samalla tuhotaan luontoa täällä ja Kiinassa missä nuokin roskat on tehty.
Montakohan silmäpuolta ja muuta vammaa saadaan aikaiseksi sairaaloiden kiusaksi. Ja palaakohan talojakin taas?

Re: Ihmisten väitetty rahapula

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   1.1.26 00:14:08

Edelleen: jos minä ostan omilla rahoillani raketteja ja vaikka samppanjapullon päälle, niin poistaako se köyhiltä köyhyyden?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.1.26 00:14:10

Kai ymmärrät, että kaikilla ei ole sama tilanne?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.1.26 00:15:27

Eli kun räjäyttelemme raketteja, niin koko maailma on rikas? No hallelujaa ja kiitos meille!

Lähettäjä: Sil viisii 
Päivämäärä:   1.1.26 00:17:24

Samantapaisia ajatuksia.

Lähettäjä: Sil viisii 
Päivämäärä:   1.1.26 00:18:34

Kuin aloittajalla.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   1.1.26 00:23:22

Me taas katseltiin muiden raketteja perheen kanssa, ei todellakaan ollut varaa ostaa omia. Miten se kertoo yhtään mistään, että joku paukuttaa jossain? Näköetäisyydellä meneee kaikilla hyvin? Kuuloetäisyydellä menee ihan ok? Entä jos ne paukkuu ympäriinsä ja mä olen köyhä? Mun ei kai pitäisi olla näkemässä tai kuulemassa moisia hienoja..

Lähettäjä: Hirviö 
Päivämäärä:   1.1.26 00:24:39

Siis mieti, että olemme toisella mantereella ja kohta menossa illalliselle ravintolaan. Kukaan ei siis näe nälkää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.1.26 00:26:14

Rakettien paukuttelu ollut kyllä melko vähäistä täällä kun vertaa menneisiin vuosikymmeniin.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   1.1.26 00:36:55

Mä olen asunu samassa paikassa yli 20 vuotta, ja tää oli kyllä erilainen vuosi täällä. Raketteja selvästi vähemmän tässä aivan lähiympäristössä kuin ikinä ennen. Hyvä niin. Pauke kyllä kuuluu pidemmältä, mutta jostain syystä tässä on ammuttu tosi vähän.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.1.26 00:57:35

Täällä myös melko rauhallista ollut onneksi. Oletan että johtuu osittain kipakasta pakkasesta, jippii!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.