Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyvää uutta vuotta. Mitä teet nyt aattona?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.12.25 19:50:53

Itse teen sushia. Ostin lempilimun joka kylmässä ja pian pelailen jotain peliä. Lemmikeillä herkkulautaset ja yhden ystävän kanssa chattailen. Jälkiruoaksi glögijuustokakkua.

Re: Hyvää uutta vuotta. Mitä teet nyt aattona?

Päivämäärä:   31.12.25 19:55:59

Otin särkylääkkeen ja parantelen flunssaa. Aikaisin nukkumaan.

Päivämäärä:   31.12.25 19:56:04

Juuri laitoin korvatulpat korviin ja kömmin peiton alle. En jaksa enää tätä vuotta.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   31.12.25 19:57:46

Konserttiin.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   31.12.25 19:59:49

Piti viettää koiran kanssa maalla sukulaisen kanssa mutta hän joutuikin iltavuoroon. Tein ranskalaisia, nakkeja ja perunasalaattia. Herkkuna suklaakonvehdit ja sipsit. Äsken avasin kuoharin. :D Mukavasti tämä näinkin menee. Pauketta kuuluu täällä metsässäkin kun kävin äsken ulkona vaikka pakkasta on -18.

Lähettäjä: i'm done 
Päivämäärä:   31.12.25 20:05:04

Makoilen yläkerrassa ja juoppo ukko on sammunut alakertaan sohvalle, viimeinen yhteiselon vuosi ja 2025 ensi vuonna puhaltaa uudet tuulet.

Lähettäjä: wetehinen 
Päivämäärä:   31.12.25 20:05:23

Herkkuja on kaapit pullollaan, mutta väsyttää. Ehkä siis yksi juoma, koirat hihnassa käymään pihalla ja sitten nukkumaan. Ei haittaa yhtään, kiva herätä uuteen vuoteen pirteänä!

Lähettäjä: Foxi 
Päivämäärä:   31.12.25 20:17:54

Olen maaseudulla mökillä, nautiskelen rauhallisesta omasta ajasta, koira nukkuu sohvalla vieressä ja rapsuttelen sitä ja syön herkkuja samalla kun telkussa pyörii lempparisarja jonka jaksoja olen säästellyt. Samalla viestittelen ystäville ja selailen vähän tätä hötöä. Oikeasti nautin tästä.

Päivämäärä:   31.12.25 20:25:48

Koirien kanssa kotosalla, soitan rauhallista pianomusiikkia jotta äänet peittyy ja uppoudun hyvään kirjaa. Herkkuja on. Ajoissa nukkumaan.

Päivämäärä:   31.12.25 20:37:12

Päivällä kävin ystävän kanssa syömässä. Nyt väsähtäneenä kotona, flunssainen olo. Vähän viiniä ajattelin kuitenkin ottaa ja tuosta viereiseltä kukkulalta ammuttava kaupungin ilotulitus näkyy olohuoneen ikkunasta.

Päivämäärä:   31.12.25 20:44:08

ribsejä ajattelin laittaa. paukuttelu alkoi kuudelta. koirat hiukan hössötti mut nyt on uteliaita vaan. vähän leffaa, ehkä saunan lämmittäis mutta kun hiukan jo väsyttäiskin.

Lähettäjä: yhyy 
Päivämäärä:   31.12.25 20:47:35

ehkä ois pitäny ostaa se rommi. nyt tekee mieli kuumaa totia ja jalkakylpyä.
noh. nakit ja perunasalaatti jos tarpeeksi kauan jaksan valvoa-.

Lähettäjä: Kuusipuu 
Päivämäärä:   31.12.25 21:09:38

Flunssassa, menkatkin alkoi ja avioerohakemusta katselen mitä siihen pitää laittaa. Onneksi tää vuosi loppuu, on ollut yks kamalimmista vuosista, henkisesti älyttömän raskas. Olen kyllä työstänyt kaikkea paskaa mitä olen onnistunut vuosien mittaan pinnan alle piilottamaan.

Päivämäärä:   31.12.25 21:27:21

Mässyä, pari olutta, sohva ja viltti, Myrskyluodon Maija. Vuoden vaihtuessa todennäköisesti taas jo nukun. Parasta.

Lähettäjä: Minä pieni 
Päivämäärä:   31.12.25 21:28:49

Telkkarissa soi uuden vuoden mysat, kokkailin juuri kaikkea mitä haluan, muksu on käynyt täällä välillä kavereitten kanssa, kohta saunaan.
Viimeiset 4 uutta vuotta meni suht toksisen ihmisen seurassa joten nyt vaan nautin olosta.

Päivämäärä:   31.12.25 21:30:13

Flunssassa menee, buranaa ja lämmintä mustaherukkamehua nyt. Sipsejä tekis mieli mutta kurkku sen verran kipeä ettei pysty.
Kohta koirat pikaisesti pissalle ja nukkuun.
Heräilen varmaan neljältä päästään hevoset ulos ja koirat pidemmäksi aikaa käppäileen ja sit takasin nukkuun aamukahvin jälkeen.
Mies pahemmin kipeä vielä, nukkuu jo, tai yskii ja ehkä nukkuu.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   31.12.25 21:33:09

Tehtiin tyttären kanssa ruokaa ja nyt vaan rennosti vietetään iltaa. Yksi koirista pelkää kovasti joten vuorotellen pidetään sitä kainalossa peiton alla. Perheen miesväki lähti käymään kylässä mutta minä en halunnut jättää pelkäävää koiraa ja tyttö jäi mielellään kotiin seuraksi. Ihan täydellistä näin.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   31.12.25 22:02:44

Kotona olen, niinkuin aina. Maalla asutaan, hevoset omassa pihassa. Pauketta kuuntelen ja menen puolilta öin katsomaan vielä hevosia, että onko niillä kaikki ok.

Sen ihmeempiä uuden vuoden kemuja ei ole, toinen teineistä on kaverin luona (maalla myös) ja toinen pelaa pelikonsolilla. Mies tekee omia juttujaan ja koirat pyörii jaloissa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   31.12.25 22:04:01

Kellään ei näytä olevan hevosia?
Niitä käydään tarkastamassa koko yö.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.