|
Lähettäjä: Jojo
Päivämäärä: 31.12.25 12:17:28
Miesystävä ollut aina ennen sellainen aamupala, 1 lämmin ruoka ja iltapala ihminen eli ei ole koskaan ostanut ja / tai syönyt välipaloja,lounasta tms. Itsellä sairaus jonka vuoksi tärkeää syödä 3h välein. Jugurttia,marjoja, hedelmiä yms pitää olla päivittäin ja niitä ei tästä asuinpaikan kylältä monesti saa joten joudun työmatkalla poikkeamaan kauempana isossa kaupassa.
Mies vetää nämä minun välipalat hetkessä esim 2-3 hedelmää kerralla, puoli ämpäriä lidlin kreikkalaista jugurttia jne. Menee rahaa ja vaivaa hankkia niitä sitä tahtia ja määriä että riittäisi! Hän ei osta ja maksa "niin kalliita ruokia" eli jos laitan kauppaan hänet niin tuo 2 mandariinia tai 2 pikku purkkia jugurttia kun on kallista. Minun ostamat ja hakemat kyllä voi syödä :o eikä ymmärrä ilm kuinka tärkeitä ne minulle on että niitä on jääkaapissa joka päivä. Mitä enemmän on sitä enemmän hän syö.. pätee nykyään muuhunkin ruokaan mutta lämmintä ruokaa syökööt kahden edestä vaan se ei tietenkään maistu kun minun lounaat ja välipalat on parempia. Olen sanonut asiasta mutta ei mene jakeluun tai sitten uhriutuu hetkeksi.
Kenkää?
|