Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paha juttu naisen kanssa

Lähettäjä: Mijes 
Päivämäärä:   30.12.25 20:06:43

Nainen tekee itseään kovasti tykö, mutta ei ehkä ymmärrä, että olen häntä melkein 20 vuotta vanhempi. Ja kun olen itsekin ihastunut, niin en saa sanottua.

Miten tuon nyt sitten ilmoittaisi?

Re: Paha juttu naisen kanssa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.25 20:10:27

Hei, kai tiedät että olen sinua 20 vuotta vanhempi ja voisin olla isäsi? Mitä ajatuksia se herättää, ikäerosuhteissa kun on usein ongelmia. Miten me voisimme välttää ne mahdollisessa tulevassa suhteessamme, onko sinulla ideoita?

Lähettäjä: Apuuwa 
Päivämäärä:   30.12.25 20:11:53

Tiesitkö että olen 75 vee?

Lähettäjä: Maksajako 
Päivämäärä:   30.12.25 20:24:35

Onko lompsa lyönnillään.

Lähettäjä: Kaisa. 
Päivämäärä:   30.12.25 20:34:43

Joskus kannattaa vaan sanoa suoraan miten asiat on, toiselle 20vuotta liikaa toiselle ei .

Kukaan täällä osaa lukea toisen ajatuksia

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   30.12.25 20:50:31

Ikä on vaan numeroita. Joillakin homma toimii, toisilla ei. Enemmän kiinni ihmisistä itsestään kuitenkin. Jos molempia kiinnostaa, niin antakaa palaa vaan.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   30.12.25 21:06:33

Sulla taitaa olla varallisuutta reilusti tai hyviä hevosia. Ravipuolella aika yleistä, sigten kun on päästy siivelle ja itseään tunnetuksi voikin erota jos vjdmä sasnut muutaman hyvän hevosen mukaan.
Voihan olla oikeasti ihastunut ilman taka ajatuksia

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   30.12.25 23:06:14

Eiköhän nainen sen jo tiedä? Tai tietää ainakin arviolta.

Rohkeasti vain, mutta järki päässä.

Tunnen pariskunnan, jossa mies on nyt vähän yli 60 v. ja vaimo 30 v. Kolme yhteistä lasta, kaksi alakouluikäistä ja kuopus eskarilainen. Hyvin onnelliselta perheeltä vaikuttavat. Mikään onni ei ikuisesti kestä, mutta sen vuoksi ei kannata jättää elämättä.

Lähettäjä: Ei jäpitystä 
Päivämäärä:   30.12.25 23:16:03

No karauta sitä, jos pystyt.

Nyt jo ikäkonkarina osaat varmaan lämmitellä ja groomata ja käydä läpi nuo jutut tuopin ääressä: voisin olla isäsi, en halua lapsia kanssasi, en ole rikas ja olen jo fyysisesti saattoa vaille valmis ja kokenut naisten kanssa perhehelvetin ja irtosuhteet ja on jäänyt paska mieli ja asenne ja yksinäinenkin kuolema pelottaa, mutta kaikilta salaa olet herkkäHeikki ja luova persoona..

En sano pahalla, mutta nuorina opiskelijatyttöinä kierrettiin tylsinä iltoina baareja, joissa ikämiehet muhi ikä-ja perhekriiseseissään ja ne tarjosi ja sai uuden pilkkeen silmään kun niitä vähän jututti.

Voihan aloittaja viedä jonkun elävän ihmisen omaan loukkoonsa ja yrittää koinia laillansa ja keittää kahvit tai tarjota viinaa, mutta anna olla; se aito rakkaus on kaikille aika harvinaista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.25 23:21:12

No rakastele sitä ja tee seuraava perhe sen kanssa.

Lähettäjä: Sivusta 
Päivämäärä:   30.12.25 23:26:51

ja muista käyttää kondomia

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.