Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten hormonaalinen päänsärky pois?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.12.25 12:27:31

On alkanut lapsettomuushoitojen aikana niin että kestänyt menkkojen ekan päivän. Nyt alkoi jo ennen menkkoja ja on ihan hirveä olo, oksettaa ja kauhea päänsärky. Otin jo Miranaxin ja Panadolin eikä auta. Ihan tuskaa olla töissä pahoinvoinnin takia. Oma lääkäri on lomalla joten en voi pyytää lisälääkkeitä.

Re: Miten hormonaalinen päänsärky pois?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.25 12:31:27

Ei varmaan mitenkään. Miranax voi sitten estää raskaaksitulon että jos yrität lasta niin en suosittele

Päivämäärä:   30.12.25 12:54:35

Joo hoitojen aikana en käytäkään mutta hoitava lääkäri sanoi että yhtenä tai kahtena päivänä edellisen kierron lopulla tai ekana vuotopäivänä voi kokeilla kipuun.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   30.12.25 12:55:52

Googlaa hormonaalinen migreeni, sitähän tuo on. Kaikista vaikeimmin hoidettava. Eikä hoidu Miranaxilla ja Panadolilla. Vaatii ainakin migreenin täsmälääkkeet eli triptaanit, sumatriptaania ainakin voi käyttää myös raskaana ollessa. Kysy lääkäriltä. Pahentua tietysti ylimääräistä hormoneista, eli lapsettomuushoidoista ottaa lisäkierroksia. Pahimmillaan kroonistuu jokapäiväiseksi (niin kuin mulla) ihan ilman mitään lapsettomuushoitoja.

Päivämäärä:   30.12.25 12:56:55

Joo sitä siis ajattelinkin tämän olevan. Lääkärini on lomalla ja palaa vasta loppiaisen jälkeen.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   30.12.25 13:39:00

Itse sain aikoinaan hoidettua pois akupunktiolla.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   30.12.25 13:52:34

Itsellä oli hormonaalinen migreeni. Magnesium helpotti hieman kun otti 2 tablettia samana päivänä- muutenhan kuuluu ottaa yksi.
Oli ikävä vaiva- nyt onneksi kadonnut kokonaan kun ikää 60 v.
Alkoi selvemmin kun lapset syntyi (ilman hormonihoitoja) ja särki säännöllisesti kerran kuussa kolme päivää joista keskimmäinen pahin ja saattoi mennä oksenteluksikin joskus. Ei menkkojen aikaan mutta rytmi siinä oli. Piti aina katsoa kisoihin osallistuminen kalenterista että osuuko kisat riskipäiviin ja jätän ilmoittautumatta.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.12.25 13:55:26

Lienen onnekas, kun mulla auttaa ihan puolikas Burana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.