Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Käärmeen vuosi päättyy

Lähettäjä: Tuuli 
Päivämäärä:   30.12.25 11:03:08

Tuntuuko teistä, että monella tämä kulunut vuosi on ollut vaikea syystä tai toisesta? Onko täällä monia jotka kokee aivan päinvastoin? En ole ympärilläni kuuluttanut, että vuosi on ollut vaikea, mutta sivukorvalla monessa paikkaa kuullut voivottelua, että juuri tämä vuosi on ollut tosi haastava. Olen herännyt miettimään onko nyt joku yleinen epäonnen ja vastoinkäymisten vuosi.

En tiedä astrologisista uskomuksista sun muista mitään, mutta nyt on useammasta paikasta osunut vastaan että tämä ”käärmeen vuosi” kuuluu olla vaikea ja samalla tämä on 9.vuosi jotain sykliä ja se sykli alkaa ensi vuodesta uudelleen (siis syklin pituus 9 vuotta). Ensi vuosi on hevosen vuosi ja näissä samaisissa lähteissä toitotetaan siitä tulevan hyvä ja onnistunut tämän käärmeen vuoden kärsimysten jälkeen. Ehkä tähän on itse nyt vaan onnettoman vuoden päättyessä helppo samaistua ja löytää lohtua, että jos tämä kaikki sonta olisi ohi vuoden vaihtuessa.

Miten muilla on tiivistetysti vuosi mennyt?

Re: Käärmeen vuosi päättyy

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   30.12.25 11:06:30

Käärmeen vuotta on jäljellä vielä puolitoista kuukautta joten kerkeät päästä vielä hyvään nousuun

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.25 11:11:07

Tuntuu että aika käärmeisiä olleet monet edellisvuodet. Tänä vuonna on ajoittain jopa ollut pieniä ilon pilkahduksia. Olen aivan loppu vaikeuksiin, en edes tiedä osaanko enää aidosti iloita ja nauttia elämästä ilman selviytymismoodia.

Lähettäjä: kinuilla 
Päivämäärä:   30.12.25 11:12:41

Kuulemma syklis on ton taipein hoitelu..

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   30.12.25 11:13:22

Viimeiset 8 vuotta olleet vaikeita, vaikka olen tehnyt parhaani että tilanne paranisi. Toivon todella, että haasteet loppuisivat nyt.

Lähettäjä: Tuuli 
Päivämäärä:   30.12.25 11:34:49

Jaa katsos vaan, en tiennyt että käärmeen vuosi ei pääty vielä.

Minulla on elämä yleensä soljunut suht mutkitta, en muista että olisi ollut omalla polulla näin tahmaista ja hankalaa vuotta. Kovasti jaksamista ja voimia muillekin täällä tarpomiseen

Lähettäjä: Hmmmmm 
Päivämäärä:   30.12.25 11:36:37

Elämän pahin vuosi ollut. Kuolemia, omat terveysongelmat, monen rakkaan terveysongelmat.

Lähettäjä: Kurppa 
Päivämäärä:   30.12.25 11:41:04

17.2. vaihtuu tulihevosen vuodeksi.
Todellakin odotan tätä muutosten vuotta, missä vanha jää ja uusi parempi tulee tilalle, kunhan vain uskaltaa itse ottaa askeleen pois vanhasta.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   30.12.25 12:11:08

On ollu aika paska vuosi.
Onneksi jotain hyvääkin.

Lähettäjä: saeris 
Päivämäärä:   30.12.25 12:13:08

On ollut aika erikoinen vuosi. Toisaalta tosi onnellinen mutta myös ihan täyttä paskaa.

Toivottavasti hevosen vuosi sitten olisi vähän parempi.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   30.12.25 12:34:26

"Jaa katsos vaan, en tiennyt että käärmeen vuosi ei pääty vielä."

No ihan tosi vakavahenkisenä yleissivistyspläjäyksenä nyt se, että kiinalainen vuosi ei mene samaa tahtia kuin länsimaissa!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.