|
Lähettäjä: Heh
Päivämäärä: 29.12.25 22:38:52
Minäkin haluaisin tietää mikä naisessa pelottaa? Enkä kysy tätä nyt edes romanttisesta näkökulmasta. Eli olen nainen, joka hoitaa itse hevosensa ja tekee työkseen hevosalan työtä, miehen ei niitä tarvitse hoitaa/maksaa. Osaan myös korjata monia juttuja kotona, tajuan autojuttuja, työkalut pysyy kädessä, tarvitessa kaadan ja pilkon puun jos mies ei sitä ole tekemässä. Osaan huoltaa moottorisahan, mutta osaan myös pitää kodin siistinä, korjata vaatteita, pyykätä, tiskata ja laittaa ruokaa. Älykkyys riittää vallan mainiosti myös ymmärtämään asioita oman ydinosaamisen ulkopuolelta. Mikä tällaisessa naisessa pelottaa/ärsyttää? Kokeeko mies tällaisen uhaksi omalle miehisyydelleen vai mikä ihme on? Ja siis mulla on puoliso, joka arvostaa minua ominaisuuksineni, mutta naapurustossa on miesoletettuja, jotka kokevat tarpeeksensa kokeilla rajojani ja kärsivällisyyttäni sekä kyseenalaistaa sitä, olenko todella täysin tasa-arvoinen heidän kanssaan. Osa heistä on todennut että olen ilkeä kun en olekaan mielistelevä pikkuvaimo..
|