Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi jotkut miehet pelkäävät naisia?

Lähettäjä: pisara 
Päivämäärä:   29.12.25 21:48:31

Mahtaako olla jotain tekemistä mielenterveyden kanssa? Kunhan ihmettelen.

Re: Miksi jotkut miehet pelkäävät naisia?

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   29.12.25 21:56:27

Kyllä. Mt- ongelmia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.12.25 21:58:40

Matalat testot.

Lähettäjä: mom issues 
Päivämäärä:   29.12.25 22:12:46

Liian vahva äitihahmo lapsuudessa.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   29.12.25 22:38:52

Minäkin haluaisin tietää mikä naisessa pelottaa? Enkä kysy tätä nyt edes romanttisesta näkökulmasta. Eli olen nainen, joka hoitaa itse hevosensa ja tekee työkseen hevosalan työtä, miehen ei niitä tarvitse hoitaa/maksaa. Osaan myös korjata monia juttuja kotona, tajuan autojuttuja, työkalut pysyy kädessä, tarvitessa kaadan ja pilkon puun jos mies ei sitä ole tekemässä. Osaan huoltaa moottorisahan, mutta osaan myös pitää kodin siistinä, korjata vaatteita, pyykätä, tiskata ja laittaa ruokaa. Älykkyys riittää vallan mainiosti myös ymmärtämään asioita oman ydinosaamisen ulkopuolelta. Mikä tällaisessa naisessa pelottaa/ärsyttää? Kokeeko mies tällaisen uhaksi omalle miehisyydelleen vai mikä ihme on? Ja siis mulla on puoliso, joka arvostaa minua ominaisuuksineni, mutta naapurustossa on miesoletettuja, jotka kokevat tarpeeksensa kokeilla rajojani ja kärsivällisyyttäni sekä kyseenalaistaa sitä, olenko todella täysin tasa-arvoinen heidän kanssaan. Osa heistä on todennut että olen ilkeä kun en olekaan mielistelevä pikkuvaimo..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.12.25 22:39:03

Siks koska jotkut naiset on jyrääviä päsmäreitä joiden täytyy hallita kaikkea ja kaikkia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.12.25 22:46:37

Nykyään pelkät pallit eivät anna ihmiselle etuoikeutettua asemaa. Miehen pitäisi pystyä ja osata tehdäkin jotain. Naiset ovat kyvykkäitä eivätkä tarvitse miehiä. Tämä on monelle vähän heikompilaatuiselle miehelle pelottava ja katkera tilanne.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.12.25 22:48:07

Jep, jos oma itsetunto on kiinni siitä, että tienaa enemmän ja on muutenkin kaikin tavoin kätevämpi ja yleisesti parempi kuin nainen, niin kyllä siinä elämä järkkyy jos näin ei ole.

Lähettäjä: miessuku 
Päivämäärä:   29.12.25 22:53:26

Määritelkää nyt ensin miten tämä pelko ilmenee? Oletan että kaikki ylle kirjoittaneet on naisia?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.12.25 23:31:37

Siks koska jotkut naiset on raivohulluja hyeenoja. Kukaan sellaisia kestä.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   29.12.25 23:34:21

Miessuku: kerroin jo. Pitääkö tarkemmin kertoa? Esimerkkejä: mies inttää vastaan keskustellessa siitä onko tie tänä kevään huonommassa kunnossa kuin edelliskeväänä, vaikka minun lisäkseni lopulta pari muutakin naapuria totesi että tie on korjauksen tarpeessa tietyiltä osin. ( en vaikuttanut näiden muiden mielipiteisiin millään tavoin).Mies tyrmistyi kun tein hänen uhkailustaan rikoilmoituksen ( uhkaili fyysisellä väkivallalla koska en tottele häntä.( juu en anna naapurin tehdä kiinteistöllämme mitä häntä huvittaa) Mies ei tervehdi minua, vaikken ikinä ole hänelle mitään ikävää sanonut tai hänelle tehnyt enkä kyseisen miehen muillekaan perheenjäsenille. Näistä kolmesta esimerkistä yksikään näistä miehistä ei ole läheiseni/sukulaiseni tai esim.ex.kumppani. Luojan kiitos läheisissäni ei ole näin idioootteja miehiä...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.