Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rintaliivien alasauma ahdistaa/häiritsee

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.12.25 16:24:52

Onko jollain sama ongelma? Onkohan olemassa sellaisia rintsikoita missä alasauma ei häiritse? Tai esim toppeja jossa sen verran toppausta rintojen kohdalla, että nännit ei näkyisi läpi niin paljon? Erityistä tukea en tarvitse.

Re: Rintaliivien alasauma ahdistaa/häiritsee

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   29.12.25 16:26:15

Liian pieni ympärys vai oletko todella lihava

Lähettäjä: First things first 
Päivämäärä:   29.12.25 16:34:46

Onkohan sulla oikea koko käytössä? Liian pieni ympärys? Oletko kokeillut esim mitä eri merkkejä liiveistä?
Topattuja toppeja nyt on vähä joka kaupassa, ihan lähtien Cubus, Kappahl, …

Lähettäjä: Ööä 
Päivämäärä:   29.12.25 16:37:10

Isonna ympärystä jos et tukeakaan erityisesti tarvitse. Ne ohjeet että ympäryksen pitää olla tosi tiukka ovat ihmisvihamielisiä. Otan itte 10cm isomman ympäryksen kuin niillä kiristyspuristuohjeilla eikä enää satu.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   29.12.25 17:15:29

Minä käytän kotiliiveinä kaarituettomia liivejä, ovat paljon tavallisia mukavammat. Esim. tällaiset: https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/

Topatut kupit ja hakaset takana. Kuppikoon kanssakaan ei ole niin justiinsa, kunhan nyt sinnepäin sopii. Kannattaa ottaa sellainen malli, jossa toppaukset on ommeltu kiinteästi osaksi kuppia. Niiden irtotoppausten kanssa lähtee järki. Tukea noissa ei ole mitenkään älyttömästi, mutta se ei tässä tainnut haitata.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.12.25 17:38:08

mulla taitaa olla sama ongelma. olen miesmäisen mallinen. harteikas ja levee, kiitos punttisalin, mutta kuppikoko ei istu ikinä kun ei niitä tishejä kauheesti oo. jos kupit istuu ei istu ympärys eikä nännit saa näkyä. mulle se on ehdoton nöynöy.
ei tälle kropalle marketista löydy edes sporttiliivejä. kaikki haettava jostain kivijalkakaupasta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.