Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koirien takia sinkku.

Lähettäjä: Jip 
Päivämäärä:   29.12.25 14:02:38

Mulla on harrastuskoiria ja siksi kaikki potentiaaliset puoliso ehdokkaat katoaa. Koirat on hyvin hoidettuja ja koti siisti. En yhtään kestä koirien hajua tai karvoja. Siksi pesen koirat säännöllisesti ja imuroin ahkerasti.

Koirat tuntuu silti olevan jatkuvasti este vakavammalle suhteelle. Yhtä miestä ärsytti etten voinut aamulla loikoilla sängyssä montaa tuntia, sillä piti viedä koirat ulos. Toista ärsytti kun en 12h varotusajalla lähtenyt Tallinnan viikonlopuksi, sillä piti saada koirat hoitoon. Sitten ongelmana on myös se että treenejä on 3-4 iltaa viikossa ja kisoja myös. Niihin oon aina pyytänyt mukaan, mutta nekin suhteet lopahtaneet. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Re: Koirien takia sinkku.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   29.12.25 14:07:36

Sä olet niin tottunut niihin koirien hajuihin (ja karvoihin), ettet enää haista niitä. Eikä ketään - paitsi toista yhtä höyrähtänyttä rakki-ihmistä - kiinnosta mitkään typerät koirakisat.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.12.25 14:08:00

Mulla miehet joita olen tapaillut ovat olleet pettyneitä jos koira on ollut hoidossa silloin kun ovat tulleet kylään.. kuulostaa että sun miehet ovat olleet törppöjä, siinäpähän etsivät naisen joka elää vain heitä varten

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   29.12.25 14:09:21

Koiranäyttelyissä ainakkn kyllä hyvin yleinen näky että poikaystävät tai aviomiehet ovat mukana reissussa.

Lähettäjä: Melli 
Päivämäärä:   29.12.25 14:25:04

Sulla on osunut vain vääriä miehiä kohdalle. Mun kumppani on aivan rakastunut mun koiraan ja ottaa sen välillä luokseenkin esim viikoksi (meillä on välimatkaa 100km). Lisäksi on vielä teinitytär, jonka kanssa tulee tosi hyvin juttuun ja tyttö sekä koira molemmat tykkäävät miehestä tosi paljon. Näin on menty jo 3v, joten ei ole mitään ensivaikutelman tekemistä edes. Tsemppiä etsintään, tuohon kuvioon vaaditaan kyllä omistautunut kumppani.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.12.25 14:30:18

Minkä rotuisia koiria?

Päivämäärä:   29.12.25 14:30:48

Vääriä miehiä tullut vastaan.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   29.12.25 14:32:51

Moni mies ei nykypäivänäkään kestä sitä, että naisella on omia aikaa vieviä harrastuksia. Niin se vaan on, mies haluaa mennä ja päättää omien juttujensa mukaan. Mulla 2 hevosta, kisaan ja treenaan. Ja
maksan vielä 3000 eur kk ITSE. Aika monelle miehelle ollut mahdoton ymmärtää tai hyväksyä. Nyt vihdoin on ihana mies, joka ymmärtää tätä :D eli jatka etsintää. Tai nauti yksin, sitäkin tein vuosia, kun en jaksanut miehiä hetkeen

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   29.12.25 14:50:25

Sulle on tosiaan osunut kohdalle niitä miehiä, joille mikä tahansa harrastus paitsi ehkä salilla käynti heitä häiritsemättömänä aikana on pahasta. Se kun tarkoittaa, ettei nainen olekaan aina käden ulottuvilla viihdyttämään, kun sattuu tulemaan sellainen olo.

Muunkinlaisia onneksi on. Keep looking :).

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   29.12.25 14:51:30

Eihän aloittajan elämään mahdu muu kuin toinen koiraihminen.
Kun harrastin aktiivisesti hevosia ja oli oma, miehet, joilla ei ollut omaa elämää, kaikkosi nopeasti, kun mun piti aina ennakolta varautua menoihin.
Eipä haitannut. Enkä kyllä hevosmiestäkään enää halua...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.12.25 14:53:52

Olisiko vaikka:
>olet hullu koiranainen
>et halua lapsia

Lähettäjä: hah 
Päivämäärä:   29.12.25 14:53:53

Vääriä miehiä. Onhan sulla deittiprofiileissa selkeästi esillä ne koirat?

Mä just löysin uuden kumppanin, sellainen ihminen jolla ei vuorotyön takia ole voinut olla omaa koiraa moneen vuoteen. On aivan innoissaan kun nyt pääsee lenkittämään koiraa ja leikkimään sen kanssa.

Valitse mies elämäntavan mukaan, älä elämää miehen mukaan.

Päivämäärä:   29.12.25 14:54:00

”Eihän aloittajan elämään mahdu muu kuin toinen koiraihminen.”

Kummasti vaan hevosnaiset seurustelevat muiden kuin hevosmiesten kanssa? :D

Lähettäjä: Jooh 
Päivämäärä:   29.12.25 15:01:21

En kyllä ottaisi miestä, jolle mun koirat on hirvitys. Eli sinänsä ole vaan tyytyväinen, et miehet osoittaa sen noin selkeesti.

Päivämäärä:   29.12.25 15:03:08

3,5 vuoden aikana tuli kohdattua vaikka minkälaista ukkoa. Jokunen ei ymmärtänyt, miten koiratalous toimii mutta suurinosa ymmärsi. Ja siitä joukosta löytyi se jonka kanssa monet asiat ja ajatukset myös koirien suhteen kohtasi yksiin.

Päivämäärä:   29.12.25 15:04:42

”Eihän aloittajan elämään mahdu muu kuin toinen koiraihminen.”

Kummasti vaan hevosnaiset seurustelevat muiden kuin hevosmiesten kanssa? :D"

Ei heteroja ratsumiehiä riitä joka tytölle.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.12.25 16:19:04

"Lähettäjä***

Päivämäärä29.12.25 14:07:36

Sä olet niin tottunut niihin koirien hajuihin (ja karvoihin), ettet enää haista niitä. Eikä ketään - paitsi toista yhtä höyrähtänyttä rakki-ihmistä - kiinnosta mitkään typerät koirakisat."

Olipa hieno kommentti!! Aplodit. Juuri näitä ketkä tekee tästä foorumista viiden tähden arvoisen. Kuka tässä on höyrähtänyt. Oli ihan pakko avata koiriin liittyvä keskustelu ja päästä kippaamaan omaa katkeruutta sinne.

Päivämäärä:   29.12.25 16:19:58

Etsi joku joka pitää koirista. Muuten tosta ei tule mitään. 3-4 iltaa viikossa plus kisat on jo melkein toinen työ ja sun arki pyörii täysin koirien ympärillä. Ne koirat muuten kyllä haisee vaikka olet itse niihin tottunut.

Päivämäärä:   29.12.25 16:21:41

"Valitse mies elämäntavan mukaan, älä elämää miehen mukaan."

Hyvä ohje!

On itsekin tullut tapailtua miehiä, joille koira on selkeästi ollut ongelma. Onneksi miehet näyttävät tuon melko avoimesti, joten mies on helppo heittää heti laitaan ja etsiä parempi.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   29.12.25 16:30:37

Valitettavasti totuushan näistä fanaattisista koiranaisista on, että koko kämppä löyhkää koiran ulolle, lauma koiria nukkuu samassa sängyssä koiranaisen kanssa ja ovat kusseet sängyn patjan täyteen keltaisia laikkuja sekä kaiket illat katsotaan tilatulta maksukanavalta koira-aiheisia sarjoja.
Vaatii erikoisen luonteen mieheltä, että hyväksyy kaiken tämän

Lähettäjä: hilla 
Päivämäärä:   29.12.25 16:32:01

Mun exä ilmoitti kun koirastani aika jätti että uutta koiraa ei sitten taloon tule ja hän asui minun omistamassa talossa! Tuli koira ja ukko lähti kuin leppäkeihäs.

Päivämäärä:   29.12.25 16:34:38

Hyvä hilla!!

Lähettäjä: ” 
Päivämäärä:   29.12.25 16:34:58

”Yhtä miestä ärsytti etten voinut aamulla loikoilla sängyssä montaa tuntia, sillä piti viedä koirat ulos.”

Mä luulin, että mun mies on ainoa, jonka on vaikea käsittää tätä koiran aamupissatusta, mutta on heitä näköjään muitakin xD

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.