Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työttömyyden pelko pilaa elämäni

Lähettäjä: Nuunuu 
Päivämäärä:   28.12.25 22:40:26

Mitä tehdä kun pelkään työttömäksi jäämistä niin paljon että se alkaa vaikuttaa elämänlaatuun? Varastolla hommissa eikä merkkejä ole että työpaikka olisi ihan heti menossa alta mutta joka päivä jokainen valveillaolon ajatus on pelko siitä että potkut tulee. En tiedä miten selviäisin taloudellisesti tai miten saisin uuden työpaikan koska tämä on lottovoitto tällä koulutustaustalla. En pysty enää nauttimaan asioista koska pelottaa elintason romahdus.

Re: Työttömyyden pelko pilaa elämäni

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   28.12.25 22:46:16

No aloituksesta ei selviä taas juuri mitään tietoa. Minkälainen työsopimus sinulla on? Sinun pitää nyt selvittää itsellesi faktat että voidaanko sinua edes irtisanoa millään laillisella syyllä. Jos perustetta ei ole eikä tule olemaan niin mitä ihmettä sinä silloin pelkäisit? Eli aloituksesta ei selviä nyt tarpeeksi taustatietoja. Itse olen jo neljättä vuotta pitkissä sijaisuuksissa samassa yrityksessä. Olen pisimpään ollut sijainen sekä sijaistarve on ns. pysyvä. Tiedän siis että oma työni on varmistettu sijaisuuksilla kunnes joskus minut vakinaistetaan. Olen valmistellut myös asiaa luottamusmieheltä, mihin kannattaa olla yhteydessä jos asiat mietityttävät.

Re: Työttömyyden pelko pilaa elämäni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.12.25 22:59:18

Elämä sellaiseen kuntoon että ansiosidonnaisella pärjää hyvin. Lisäksi säästöön jonkun verran.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.