|
Lähettäjä:
Päivämäärä: 28.12.25 21:38:11
Antaisitteko tällaisessa tapauksessa uutta mahdollisuutta:
Tutustuin pari vuotta sitten mieheen, joka asui noin 150km päässä minusta, hänellä on lapsia. Vaihdettiin numeroita ja ehdittiin tapailla varmaan pari kuukautta, kunnes hänen avovaimonsa soitti ja sanoi miehen olevan varattu ja lapsi näki miehen puhelimessa viestejämme. Olin tietysti järkyttynyt ja sanoin tuolle ukolle, että tämä loppui nyt tähän. Mies väitti, että ovat tekemässä eroa ja suhde ei ole toiminut vuosiin. Sanoin, että katsotaan sitten uudelleen, jos eroavat. Ilmoitti sitten, että pohti asiaa ja haluaa yrittää avovaimonsa kanssa vielä kerran lasten takia. Sitten ei oltu enää tekemisissä vajaaseen kahteen vuoteen.
Kunnes nyt otti syksyllä yhteyttä ja sanoi muuttaneensa omaan asuntoon ja ovat nyt lopullisesti eronneet. Ja että hänellä on yhä tunteita minua kohtaan ja haluaisi tapailla. Aluksi mietin, että ehkä, mutta nyt kun tässä on ehtinyt miettimään niin koko asia ahdistaa ja olen parissa vuodessa ns. unohtanut koko ukon ja jatkanut omaa elämääni. Silloin alkuaikoina olin todella ihastunut ja tykkäsin miehestä, mutta tuon tapahtuneen jälkeen en enää samalla tavalla. Mietin nyt pitäisikö vain sanoa suoraan, että en pysty tapailemaan häntä enää että ei ole kiinnostusta vai antaa yksi mahdollisuus? Mahdollisuuden antaminen kuulostaa myös jotenkin itsensä aliarvostamiselta, kun ensimmäisellä kerralla kuitenkin valehteli. En viitsi kavereita tällä häiriöidä, kertokaa järkevät ajatuksenne ja miten hoidan tämän tilanteen.
|