Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Antaisitteko uutta mahdollisuutta?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   28.12.25 21:38:11

Antaisitteko tällaisessa tapauksessa uutta mahdollisuutta:
Tutustuin pari vuotta sitten mieheen, joka asui noin 150km päässä minusta, hänellä on lapsia. Vaihdettiin numeroita ja ehdittiin tapailla varmaan pari kuukautta, kunnes hänen avovaimonsa soitti ja sanoi miehen olevan varattu ja lapsi näki miehen puhelimessa viestejämme. Olin tietysti järkyttynyt ja sanoin tuolle ukolle, että tämä loppui nyt tähän. Mies väitti, että ovat tekemässä eroa ja suhde ei ole toiminut vuosiin. Sanoin, että katsotaan sitten uudelleen, jos eroavat. Ilmoitti sitten, että pohti asiaa ja haluaa yrittää avovaimonsa kanssa vielä kerran lasten takia. Sitten ei oltu enää tekemisissä vajaaseen kahteen vuoteen.

Kunnes nyt otti syksyllä yhteyttä ja sanoi muuttaneensa omaan asuntoon ja ovat nyt lopullisesti eronneet. Ja että hänellä on yhä tunteita minua kohtaan ja haluaisi tapailla. Aluksi mietin, että ehkä, mutta nyt kun tässä on ehtinyt miettimään niin koko asia ahdistaa ja olen parissa vuodessa ns. unohtanut koko ukon ja jatkanut omaa elämääni. Silloin alkuaikoina olin todella ihastunut ja tykkäsin miehestä, mutta tuon tapahtuneen jälkeen en enää samalla tavalla. Mietin nyt pitäisikö vain sanoa suoraan, että en pysty tapailemaan häntä enää että ei ole kiinnostusta vai antaa yksi mahdollisuus? Mahdollisuuden antaminen kuulostaa myös jotenkin itsensä aliarvostamiselta, kun ensimmäisellä kerralla kuitenkin valehteli. En viitsi kavereita tällä häiriöidä, kertokaa järkevät ajatuksenne ja miten hoidan tämän tilanteen.

Re: Antaisitteko uutta mahdollisuutta?

Lähettäjä: Kikka 
Päivämäärä:   28.12.25 21:43:11

En pystyisi enää luottamaan, eli mahdollisuutta ei olisi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.12.25 21:43:38

noh, tietenkään ei pitäisi. mutta jos vertaan itseeni, ja erääseen tiettyyn mieheen, antaisin vaikka kymmenen mahdollisuutta... eli olen huono neuvomaan, antaisin sydämen viedä :D ja sitten pettyisin karvaasti...

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.12.25 21:45:32

No itse en ottaisi tuollaista joka oli jo epäluotettava sekä sinulle että silloiselle puolisolle. Ei jatkoon.

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   28.12.25 21:48:52

Olet jo unohtanut ukon, joten kyseessä tuskin oli vuosisadan rakkaustarina. Itse en pystyisi unohtamaan noin vakavasta asiasta valehtelua (tai ainakin peittelyä), joten en antaisi toista mahdollisuutta.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   28.12.25 21:49:39

Samaa mietin, että jos on taipumusta tuollaiseen toimintaan.. kaiken lisäksi miehen ajatteleminen aiheuttaa jotain ahdistusta. En tiedä johtuuko, että ei ole hyvä tyyppi vai iskeekö perus sitoutumiskammo, kun ei ole enää itse niin kiinnostunut.

Lähettäjä: Eip 
Päivämäärä:   28.12.25 21:50:18

Valehteli aika isosta asiasta ja ilmeisesti melko sujuvastikin. Itsepä tiedät mitä teet, mutta siellä on nyt mies 150km päässä, lapset - kenties eronnutkin, mistäs sen tiedät.

Jaksatko juosta 150km päässä luottamassa tyyppiin? Sitten jos oikeasti yhteistä elämää miettisi, niin jätätkö kenties toimivat ympyräsi ja muutat 150km päähän? Tuskin se mies lastensa takia sieltä nimittäin lähtee..

Ei napostelisi itsellä, sanoisin että oli vähän liian iso valhe.

Päivämäärä:   28.12.25 21:51:12

Ai niin ja otti sinuun yhteyttä varmaan siksi ettei ole löytänyt pesää lähempää ja muisti että " sehän sanoi että ehkä ..".

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   28.12.25 21:52:21

Eip, joo hyvinkin totta tuo, en ole suunnitellut muuttavani sinne. Ja hänellä ilmeisesti lapsiluku täynnä, minä en ole vielä varma.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   28.12.25 21:54:36

Viihdy myös niin hyvin yksin, että en haluaisi sotkeentua tilanteeseen, joka tekisi enemmän haittaa kun iloa. Ekalla kerralla oli aika järkyttävä yllätys ja tunsi itsensä tyhmäksi. Miten hän tuon asian ilmaisisi hänelle järkevästi, että ymmärtäisi ja en loukkaisi?

Päivämäärä:   28.12.25 21:59:29

Kyllä voit ihan olla miettimättä loukkaamisia. Ei nyt vttuilemaan tarvitse ruveta, mutta yksinkertaisimmillaan olla vain vastaamatta. Se on hyvin tehokasta. Jos jotain haluaa vastata niin kyllä se sanoma pitää sanoa aika tylysti jos ei kiinnosta enää. Ja itse sanoisin tyyliin " Meni maku siinä suhdekusetuksessa lopullisesti, etsi joku muu, hyvää jatkoa"

Lähettäjä: Naatti 
Päivämäärä:   28.12.25 22:08:10

No nyt kuulostaa kyllä niin tyhjältä arvalta, että anna olla.

Lähettäjä: Kerstin 
Päivämäärä:   28.12.25 22:12:33

Juu ei mahdollisuuksia enää tuollaisen jälkeen. Kuuntele itseäsi, kun ei tunnu oikealta, ei se sitä myöskään ole. Ärsyttää muutenkin tuollaiset miehet, jotka olettavat tuollaisten temppujen jälkeen vielä saavansa mahdollisuuden. Ensinnäkin valehteli sulle eronneensa, sitten jäit kakkosvaihtoehdoksi. Ja nyt hän kuvittelee että sinua vielä kaiken tuon jälkeen kiinnostaisi.

Älä vastaa mitään.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   28.12.25 22:15:21

Joo kai se on joku oma intuitio mikä sen ahdistuksen aiheuttaa. Eikä tuo toiminta ulkopuolisen lukemana kyllä järkevältä kuulosta ja ehkä vähän jopa häpeällistäkin.

Päivämäärä:   28.12.25 22:18:15

Varmasti syyhyttää vastata ja jopa kokeilla, ymmärrettävää mutta mies on nilviäinen, ne on ihan nilviäisiä tuollaiset miehet jotka ajaa kahta rataa ja vielä selittelee jotain ihan puutaheinää kun jäävät kiinni.

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   28.12.25 22:18:18

Itse en halua olla ihmisen kanssa joka ei erojen jälkeen ole hetkeäkään yksin tai muutenkaan osaa olla yksin. Aina on joku kumppani olemassa tai odottamassa. En tiedä mitään raivostuttavampaa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.12.25 22:20:09

Ei jatkoon

Lähettäjä: Ilmoita 
Päivämäärä:   28.12.25 22:21:50

Että sinä olet nyt varattu ja et lähde pettämään koska et ole aikeissa erota.
( Et jalua pettää itseäsi ja tehdä pesäeroa tunteidesi kanssa)

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   28.12.25 22:22:58

"Mietin nyt pitäisikö vain sanoa suoraan, että en pysty tapailemaan häntä enää että ei ole kiinnostusta vai antaa yksi mahdollisuus?"

Pitäisi.

Päivämäärä:   28.12.25 22:24:34

En. Vastuuton venkula. Noin vanha ja kokenut ihminen harvoin muuttuu.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   28.12.25 22:28:22

Niin just, hyvä että täällä löytyy järkeviä vastaajia ja kiitoksia teille. Ajattelen itsekin useimmiten järjellä ja mietin välillä onko se kannattavaa. Mutta totta tosiaan, että ei vaan osaa olla yksin ilmeisesti.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   28.12.25 23:00:21

” Lähettäjä.
Päivämäärä28.12.25 21:43:38

noh, tietenkään ei pitäisi. mutta jos vertaan itseeni, ja erääseen tiettyyn mieheen, antaisin vaikka kymmenen mahdollisuutta... eli olen huono neuvomaan, antaisin sydämen viedä :D ja sitten pettyisin karvaasti...”

Vähän samat ajatukset täällä. Mutta jos realistisia ollaan niin nyt kun entisen kanssa tuli nyt lopullinen ero, koittaa lämmitellä sinua uudestaan, ehkä ketään ei lähempää löytynyt. Miehet nyt tunnetusti lähtevät suhteista heti seuraavaan ja parhaillaan jo joku varalta katsottuna ennen sitä.

Päivämäärä:   28.12.25 23:08:15

Älä lähde moiseen. Helppo pysyä erossa kun olet jo unohtanutkin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.