Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mihin rinkka reppureissulla hostellissa?

Lähettäjä: Reps 
Päivämäärä:   28.12.25 13:47:07

Olen yöpynyt hostellissa vain kerran ja siellä oli pienet lukolliset kaapit, tuolloin matkustin pienen repun kanssa.
Nyt haaveilen pidemmästä reissusta rinkan kanssa, mihin tunkea rinkka päivän ajaksi?

Re: Mihin rinkka reppureissulla hostellissa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.12.25 14:06:22

Luultavasti hostellissa ei ole rinkan kokoista lukollista säilöä. Ota mukaan, laita johonkin aseman jne. säiliöön päivän ajaksi tai erottele arvostavat lukkojen taakse ja jätä omaan punkkaan.

Lähettäjä: Reps 
Päivämäärä:   28.12.25 14:12:13

Jos yövyn parikin yötä samassa kohteessa, niin ei tee mieli ottaa jotain 15kg painoa päiväksi selkään. Arvotavarat tietysti lukkojen taakse, mutta kyllä vaihtovaatteiden saati arvokkaan rinkankin menetys harmittaisi ja vaikeuttaisi matkan tekoa.

Miten te muut reissaajat olette ratkaisseet asian?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.12.25 14:14:33

Vien päiväksi lähimmän aseman säilytyslokeroon.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.12.25 15:31:07

Olen itse hostelleissa yöpyessäni todennut, että jokaisen muun huoneessa asuvan selässä on ne ihan samat puoliksi käytetyt vaatteet jne eikä keillään huoneessa ole mitään intressiä varastaa rinkkaa tai sen arvotonta sisältöä. Toki arvotavarat laitan lukkojen taakse, mutta muut tavarat olen ihan vaan jättänyt sängylle. Jos joku pöllii reissuvaatteeni niin menevät varmasti tarpeeseen.

Myös, jokaisessa hostellissa, missä olen yöpynyt, säilytyskaapit ovat olleet tarpeeksi suuret n 50-l rinkalle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.