Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko liikaa vaadittu mieheltä opettaa lapset

Lähettäjä: Muumi 
Päivämäärä:   27.12.25 23:19:39

Onko liikaa vaadittu, että mies opettaisi lapsilleen, että vessan, tai minkään muunkaan, ovea ei paiskota, jos joku muu nukkuu? 5 v.nyt odottanut, että moisen voisi opettaa, jos lapset on niin tyhmiä etteivät itse tajua olla hiljaa. Suurieleisesti sitten kuiskivat puhuessaan mutta ei paljoa hyödytä. Vanhempi lapsi yläasteella eli ei mitään taaperoita enää. Viimeksi kun miehelle tästä sanoin, niin selitys oli jotain, että se ovi nyt on vaikeaa laittaa hiljaa kiinni. Just. Jännä että minä ja mieskin kyllä osaa. Voihan sen jättää sitten auki, jos ei osaa? Äsken heräsin, kun olin just nukahtanut, nyt menee taas 2-3 tuntia valvoessa. Lapset saa toki nukkua aamulla ainakin 10, tai milloin isä nyt jaksaa herättää (koska ilman eivät osaa nousta).

Re: Onko liikaa vaadittu mieheltä opettaa lapset

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   27.12.25 23:22:55

Viisi vuotta olet odottanut??

Olet kai omassa kodissasi? Voit varmaan itsekin puhua teineille, jos mies ei kykene?
En odottaisi viittä vuotta, vaan olisin ottanut asian puheeksi miehen ja lapsenkin kanssa jo siitä toisesta kerrasta kun ovia paiskotaan. -Viisi vuotta sitten!

Ihan itseäsi saat syyttää, jos nyt vasta otat puheeksi, kyllä jo pienet lapset osaavat laittaa ovet kiinni ihan hiljaa, jos se heille opetetaan.

Päivämäärä:   27.12.25 23:27:50

Eli miehen ei tarvitse opettaa lapsilleen mitään tapoja..? Ja miten ylipäänsä tuon ikäiset voi olla niin tyhmiä, etteivät itse tajua mitään.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.12.25 23:33:09

Tyhmästä miehestä kärsii koko perhe.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   27.12.25 23:35:35

Muumi, toki pitää. Mutta sun olisi pitänyt EHKÄ ottaa asia puheeksi jo viisi vuotta sitten. Miestä itseään jos ei häiritse, ja oletettavasti ei ole ajatustenlukija, ei ole ottanut lasten kanssa puheeksi asiaa.

Päivämäärä:   27.12.25 23:37:42

Just kerroin aloituksessa, että sanottu on :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.12.25 23:41:20

Yksi ei nää tarpeelliseksi opettaa lapsille, toinen ei nää tarpeelliseksi puhua. Olette te kanssa perhe.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.12.25 23:42:18

Eli siis mies ei halua opettaa lapsiaan, etkä sinäkään. Mitä vaihtoehtoja sinulle jää? Muuta kuin kärsiä tai erota.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.