Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Raskaus ja yövuorot?

Lähettäjä: Menu 
Päivämäärä:   27.12.25 10:34:18

Mihin viikkoon asti jaksoit tehdä yövuoroja? Olen kolmivuorotyössä ja työvuorolistat suunnitellaan monta kuukautta eteenpäin. Mietin että minne asti uskaltaa suunnitella öitä. Ja miten se käytännössä sitten toteutuu? Saanko neuvolasta jonkun todistuksen että ei tarvitse tehdä öitä vai riittääkö esimiehen kanssa juttelu? Olen hvalla töissä hoitajana.

Re: Raskaus ja yövuorot?

Lähettäjä: Xyz 
Päivämäärä:   27.12.25 10:43:14

Ekan kanssa tein koko raskauden öitä ja tokan kanssa alkoi joskus viikolla 28 supistella yövuoroissa niin oli sovittava että jätän yöt muille. Ei kai sitä etukäteen voi tietää miten pystyy öitä tekemään. Toki jos on työ missä tulee vaikka yöllä yksin nostoja niin sitten voi joutua jäämään aikasemmin niistä pois kun ei yksin mahan kanssa voi nostaa.

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   27.12.25 10:48:45

Kannattaa keskustella esimiehen kanssa. Itse tein vaan kaksivuorotyötä mutta jo ne vuorot alkoi käydä vähän liian raskaiksi niin tein sitten syyskuu-marraskuu pelkkää arkiaamua. Ja olen tästä kiitollinen esimiehelle että tämä oli mahdollista. Toki vaihtoehtona olisi ollut että olen sairaslomalla enkä töissä joten eiköhän tämä ollut esimiehelle parempi ratkaisu loppupeleissä.

Meillä toki tehdään työvuorot aina 3 viikon listoissa eli tämä oli helppo ja nopea sopia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.12.25 12:06:29

10 päivää ennen synnytystä lopetin, aamuvuorot lopetin aikaisemmin

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.