Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä uutta vuodelle 2026

Lähettäjä: Kippis 
Päivämäärä:   26.12.25 23:26:15

Nyt kun joulusta on selvitty, niin aika kääntää katseet tulevaan vuoteen. Haluaisin jotain uutta elämääni, mutta en oikein tiedä mitä. Lapset ovat jo sen verran isoja, etteivät tarvitse enää minua koko aikaa. Lisäksi toinen lapsista lopetti nyt kauden päätteeksi meidän vanhempienkin aikaa vieneen harrastuksen, joten aikaa on vapautunut ja olisi mahdollista tehdä enemmän omia juttuja, mutta mitä. Siinäpä pulma.

En oikein tiedä, mikä minua kiinnostaisi tai mistä tykkään. Asioita joista en tykkää onkin sitten pitkä lista. Ei ainakaan mitään käsitöitä eikä kielten opiskelua. Kuntoilusta en pidä, mutta harrastan sitä terveydellisistä syistä, eikä sitä ole varsinaisesti tarve lisätä. Hevostelut olen päättänyt pitää kerta viikkoon ratsastustnnissa. Ei enää omia hevosia minulle eikä edes sitoutumista vuokrahevoseen.

Kertokaa te muut, mitä uutta olette ajatelleet aloittaa ensi vuonna tai mihin "vanhaan" satsata.

Re: Mitä uutta vuodelle 2026

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.12.25 23:27:13

Oma hevosnainenhan se olisi.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   26.12.25 23:30:17

No olis kiva ehkä saada toinen koira, löytää parisuhde viimeinkin, käydä reissuilla ystävän kanssa, aloittaa koiran kanssa uusi harrastus (havahduin asiaan viime tippaan ja kaikki kurssit täynnä jo ensi vuoden ekalle puoliskolle), viedä tuo koira steriloitavaksi ja olla ihan vaan onnellinen enemmän kun onneton.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.12.25 00:06:09

Aloittajalle ehdottomasti koira ja joku kiva harrastus sen kanssa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.