Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko jollain hyvät välit sukulaisiin?

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   26.12.25 21:14:28

Vanhempiin, sisaruksiin, serkkuihin, täteihin...?
Siis suunnilleen kaikkiin? Ymmärrän jos joukossa on yksittäinen mätämuna, mutta joulun aikaan tulee mieleen, että kaikki sukulaiset on täysin hulluja?

Joojoo eipä hyvin sujuneessa joulussa ole paljoa kirjoitettavaa, mutta ilmoittakaa tähän, jos sukulaisjoulu ja sukujuhlat muutenkin sujuu hyvin :D

Re: Onko jollain hyvät välit sukulaisiin?

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   26.12.25 21:19:49

On ja on aina ollut, sukupolvesta toiseen.

Lähettäjä: Vkvj 
Päivämäärä:   26.12.25 21:21:06

No on hyvät välit, ainakin kohtuulliset. Miehen toinen sisko on vähän erikoinen, mutta hänen mies, lapset ja lapsenlapset mukavia.
Isän puolen serkut kivoja, äidin puolelta yksi serkku jota en oo nähnyt vuosiin. Ei mitään riitaa mutta hän asuu kaukana ja on erakko.
Vanhemmat kuolleer mutta olivat läheisiä ja rakkaita. Anoppi vaikea ja mt häiriöinen, hänkin edesmennyt.9.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.12.25 21:25:41

On lämpimät välit kaikkiin sukulaisiin.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   26.12.25 21:28:32

Joo, hyvät välit kaikkiin ja kaikilla ollut. Ei mitään riitoja tiedossa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.12.25 21:34:14

Mä olen taas miettinyt pitääkö kukaan aidosti sukulaisistaan. :D Toiseen vanhempaan, siskoon, hänen puolisoonsa on hyvät välit mutta esimerkiksi kaikki muut ovat hieman kummallisia. Itse haluaisin pitää yhteyttä ja nähdä mutta muita ei oikeastaan kiinnosta, edes enoa. En ole siis kokenut että heitä kiinnostaisi minun asiat ja ovat jääneet hyvin etäisiksi. Mitään varsinaisia riitoja ei ole. Kaikki isovanhemmat kuolivat jo viimeistään kun olin 15 vuotias.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.12.25 21:51:12

Hyvät välit kaikkiin. :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.12.25 21:54:56

Hyvät välit omiin vanhempiin ja vanhempien vanhempiin. Lisäksi äidin kolmeen (eli kaikkiin) sisarukseen on myös hyvät välit. Heidän lapset (serkut) on niin paljon nuorempia, ettei oikein jutut kolahda, mutta periaatteessa mikään ei hierrä. Vanhin serkkutyttö sai juuri ajokortin ja nuoremmat elelevät rippikouluikää.

Vietän omien vanhempien kanssa aikaa viikoittain ja usein mukana on myös äidin vanhemmat ja sisarus tai useampi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.12.25 22:14:12

Hyvät ja lämpimät välit erityisesti vanhempien kanssa. Veljen kanssa olen aika etäinen. Pieni suku muuten, yksi täti on katkaissut täysin väit.
Miehen suku kanssa pieni mutta tiivis.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.12.25 22:24:12

Lasketaanko ne hyviksi väleiksi jos mitään välejä ei käytännössä ole? En mitenkään vihaa enkä ole riidoissa, en vaan tapaa heitä käytännössä koskaan eikä mitään muuta yhteistä kuin melko keinotekoinen lottosukulaisuus oikein ole.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   26.12.25 22:29:11

On hyvät välit. Äidin kanssa ollaan viikossa monta kertaa yhteydessä, ja nähdäänkin vähintään kerran viikossa.
Muihin on etäisemmät välit (veli, serkut, tädit enot, mitä näitä nyt on) mutta oikein hyvät ja lämpimät, ja pyritään kyllä näkemään aina välillä, vaikka välimatkat on pitkiä.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   26.12.25 23:13:14

"Lasketaanko ne hyviksi väleiksi ..."

Jos tosissasi kysyit niin ei lasketa hyviksi väleiksi. Mutta itselläni sama, mitään välejä ei vaan ole.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.