Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen hengitys haisee, en pysty sanomaan!

Lähettäjä: Oona 
Päivämäärä:   26.12.25 12:28:06

Olen jo vuoden tapaillut miestä, jonka hengitys haisee aivan hirvittävän pahalle! Hänellä on ongelmia nenäkanavan kanssa, ja olen saanut hänet lääkäriin tutkimuksiin. Sain kortisonia ensiavuksi. On kuitenkin itse vähän saamaton, kortisoni loppui ja ongelma on edelleen olemassa, mutta ei saa aikaan soittaa lääkärille jatkotoimenpiteitä varten.

En ole koko vuoden aikana pystynyt sanomaan hänelle siitä! Me emme näe kovinkaan usein, ja olen miettinyt, että mikseivät hänen muut läheiset ole siitä ikinä maininneet!
Olen jo miettinyt suhteen lopettamista tämän takia, emme voi suudella enkä voi koskaan esim nukkua kasvot häneen päin, kun haju on niin yököttävä.

Olen tutkinut asiaa ja 99% varmuudella johtuu siitä, että joutuu kokoajan hengittää suun kautta ja nenässä todennäköisesti muhii tulehdus.

Ei kai ole muuta keinoa kuin patistella uudelleen lääkärille, jospa saisi jotain oikeaa apua tuohon vaivaan. Kortisoni auttoi sen ajan, kun sitä käytti, mutta ei sekään hajua kokonaan poistanut.

Re: Miehen hengitys haisee, en pysty sanomaan!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.12.25 12:30:08

Et pysty sanomaan mutta ihmettelet miksei muut sano? Ei ne pysty sen enempää.

Onhan se kurja keskustelu käydä, mutta ei pitäisi olla mahdoton. Kulta, pidän sinusta tosi paljon mutta henkesi haisee, haluan että menet lääkäriin ja selvittelet asiaa.

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   26.12.25 12:30:49

Oot varmaan saanu mun eksän. Mitään ei asialle tehnyt suhteen aikana. Onneksi on myös miehiä jotka ei haise.

Päivämäärä:   26.12.25 12:31:44

Ihmettelen, ettei ihmiset, jotka viettävät hänen kanssa enemmän aikaa kuin minä, ole sanoneet asiasta. Ja tällä siis mietin, että miksi se olen juuri minä jonka se pitäisi tehdä.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   26.12.25 12:34:16

Ja ne muut ihmiset miettii että miksi sä et sano kun kuitenkin seurustelette ja pitäisi suudella yms

Päivämäärä:   26.12.25 12:34:44

Joskus se vaan menee niin että jos haluaa että joku asia tulee tehdyksi, se pitää tehdä itse. Voit vaikuttaa vain omiin tekoihisi, et miehen lähipiirin.

Päivämäärä:   26.12.25 12:36:09

En aio sanoa, patistan hänet nyt sinne lääkäriin, jospa tekisivät sellasen ns. pallolaajennuksen. Ellei sekään auta, on pakko sanoa.

Päivämäärä:   26.12.25 12:37:41

Onnea matkaan.

Jos sinä olisit se jonka henki haisee, miten toivoisit ihmisten toimivan? Ihan mielenkiinnosta.
Ja miten noin yleensä sujuu vaikeista asioista puhuminen, vai jätätkö sen vaan tekemättä?

Päivämäärä:   26.12.25 12:40:50

Jos haju on noin kauhea, niin kai hän nyt itsekin on sen jo huomannut. Kertoo kyllä ihmisestä jotain ettei tee asialle mitään ennen kuin joku toinen patistaa. Veikkaan, että miehellä on muitakin elämänhallinnan ongelmia. En kyllä haluaisi parisuhdetta tällaisen ihmisen kanssa, aivan kuin kyse olisi lapsesta jota pitää hoivata.

Päivämäärä:   26.12.25 13:01:32

"Olen jo miettinyt suhteen lopettamista tämän takia, emme voi suudella enkä voi koskaan esim nukkua kasvot häneen päin, kun haju on niin yököttävä"

Eikö mies edes yritä suudella?
Puolisona olet miehelle fyysisesti kaikkein läheisin ihminen ja jos et sinä sano hajusta, niin ei se kenenkään muunkaan velvollisuus ole. Toki voit vain jättää miehen syytä kertomatta, jos se on helpompaa .....

Päivämäärä:   26.12.25 14:23:34

"Jos haju on noin kauhea, niin kai hän nyt itsekin on sen jo huomannut. Kertoo kyllä ihmisestä jotain ettei tee asialle mitään ennen kuin joku toinen patistaa. Veikkaan, että miehellä on muitakin elämänhallinnan ongelmia. En kyllä haluaisi parisuhdetta tällaisen ihmisen kanssa, aivan kuin kyse olisi lapsesta jota pitää hoivata."

On ihan työssäkäyvä, aikaansaava, siisti ja kaikinpuolin tavallinen suomalainen mies. Ei varmasti ole itse huomannut. Valittelee kyllä siitä kun on sieraimet tukossa, ja myös käymissään tutkimuksissa selvisi, ettei niistä kulje ilma oikeestaan yhtään.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.12.25 14:55:53

Ei hengityksen hajua huomaa itse mitenkään. Kärsin kuivasta suusta ja jos vielä erehdyn syömään vähähiilihydraattisesti, haisee hengitykseni kuulemma mädäntyneelle housuunsa kakkineelle ruumiille kymmenien metrien päähän, enkä itse huomaa mitään. Suuni on muuten terve, hammasvälit ja kielen putsaan päivittäin jne.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.