Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä ominaisuutta muuttaisit itsessäsi?

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   26.12.25 10:11:17

Itseäni häiritsee valtavasti että olen kömpelö. Joo toki sitä voi treenata mutta lopullisesti se ei tule muuttumaan, minusta ei tule notkeaa ja ketterää. Masentaa olla vanhemman ihmisen tasolla. Ja tähän vaikuttavat siis terveydelliset ongelmat joita en pysty edes treenaamisella poistamaan.

Re: Mitä ominaisuutta muuttaisit itsessäsi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.12.25 10:15:19

Haluaisin muuttaa halun syödä liikaa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.12.25 10:19:33

Deletoisin itsestäni taipumuksen masentua.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.12.25 10:22:55

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 26.12.25 10:15:19

Haluaisin muuttaa halun syödä liikaa.

Kuin myös.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   26.12.25 10:24:27

Lähettäjä: nomadi
Päivämäärä: 26.12.25 10:19:33

Deletoisin itsestäni taipumuksen masentua."

Sama ja kärsimättömyys ärsyttää.

Lähettäjä: kylpyankka 
Päivämäärä:   26.12.25 10:24:38

Muuttaisin jalkojeni muodon. Haluaisin ohuet jalat, erityisesti siis sirot, hoikat reidet. Se on asia minkä kanssa olen tuskaillut koko elämäni, vaikka se varmasti kuulostaa näin sanottuna tosi pinnalliselta. Minulle se on oikeasti iso ongelma. Viha reisiäni kohtaan vaikuttaa minun itseluottamukseeni ja henkiseen oloomnk negatiivisesti todella paljon ihan joka päivä, vaikka olen jo yli 30 v aikuinen. Ja kyse ei edes ole siitä, että olisin lihava, olen ollut alipainoinen (enemmän ja vähemmän) koko ikäni ja treenannut ihan todella kovaakin. Vaikka olisin kuinka laiha ja matalissa rasvoista, niin nuo pirun reiteni vaan ovat ja pysyvät ällöttävän lihavan näköisinä. Ihan rehellisesti mielummin ottaisin itselleni kauniit jalat, kuin esim poistaisin sairauteni (harvinainen liikuntakykyä alentanut reumasairaus ja sydänvika). Reisieni muutos keventäisi henkistä kuormaa minulta pois niin paljon, että kivut ja liikuntavaikeudet ovat aivan pieni riesa siihen nähden.

Lähettäjä: Muhvi 
Päivämäärä:   26.12.25 10:25:49

Haluaisin osata siirtää pienet kaivelemaan jääneet asiat tehokkaammin pois mielestä. Toisin sanoen en haluaisi märehtiä turhaan.

Kyse ei ole sellaisista asioista, jotka ratkeaisivat puhumalla, vaan siitä, että olen esimerkiksi tehnyt jonkin pienen virheen ja sitten se jää kohtuuttoman pitkäksi aikaa harmittamaan.

Päivämäärä:   26.12.25 10:34:20

Olen arka ja siitä johtuen en edennyt ikinä esim. ratastuksessa eteenpäin vaan pysyin aina sillä helppo öö tasolla.

Lähettäjä: nämä 
Päivämäärä:   26.12.25 10:38:09

"Haluaisin osata siirtää pienet kaivelemaan jääneet asiat tehokkaammin pois mielestä. Toisin sanoen en haluaisi märehtiä turhaan. "

Tätä ja lisäksi en haluaisi olla aina niin ymmärtäväinen ja kiltti. Parempi iho ja hampaat myös. Kaikki sellaisia asioita joihin pystyy omalla toiminnallaan vaikuttamaan tiettyyn pisteeseen saakka.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.12.25 10:41:52

Minä olen liian kiltti ja ymmärtäväinen. Kanssani tehtyjä sopimuksia ei pidetä ja olen altis kiusaamiselle ja hyväksikäytölle. Itse en kehtaa pyytää apua.
Poistaisin itsestäni tämän hyväksikäyttäjämagneetin.

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   26.12.25 10:53:26

Haluaisin lisää intohimoisuutta asioita ja harrastuksia kohtaan. Nyt kaikki asiat lipuu samana samantekevänä massana eteenpäin, edistän vain pakollisilla toimilla niitä.

Lähettäjä: Myy 
Päivämäärä:   26.12.25 10:55:46

En haluaisi aina olla niin vihainen.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   26.12.25 10:55:58

Huono itsetunto. Minulta jää paljon asioita tekemättä ja yrittämättä täysillä, kun pelkään etten onnistu.

Lähettäjä: Kipakka 
Päivämäärä:   26.12.25 10:56:39

Olen liian temperamenttinen ja äkkiä tulistuva. Sanon ennen kuin ajattelen.
Tiedän, että tämä on ns. opittu tapa ja tästä on mahdollista rauhoittaa hermostoni, mutta en saa aikaiseksi aloittaa itseni kanssa työskentelyä.

LähettäjäTibe 
Päivämäärä:   26.12.25 10:56:46

Kapeammat jalkaterät, sirommat reidet,pituutta voisi olla 10cm enemmän.

Ärsyttää oikeasti kun keskivartalolta kolme kertaa isommilla ihmisillä voi olla sirommat reidet kuin minulla :( muuta läskiä ei niinkään ole vaan nuo reidet,paksut pohkeet ja leveät jalkaterät että mitään nättejä juhlakenkiä ei ikinä saa.

Päivämäärä:   26.12.25 11:05:43

Jos reisiä todella haluaa muuttaa niin siihen on leikkaus. Kyse on siitä kuinka paljon sitä haluaa, koska se pitää maksaa itse. Mulla on myös ollut paksut reidet lapsesta asti, ainakin kavereihin verrattuna. Menen plastiikkakirurgin juttusille heti kun rahat on kasassa.

Lähettäjä: velho 
Päivämäärä:   26.12.25 11:13:24

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 26.12.25 11:05:43

Jos reisiä todella haluaa muuttaa niin siihen on leikkaus. Kyse on siitä kuinka paljon sitä haluaa, koska se pitää maksaa itse. Mulla on myös ollut paksut reidet lapsesta asti, ainakin kavereihin verrattuna. Menen plastiikkakirurgin juttusille heti kun rahat on kasassa.

Vähän ohi aiheen, mutta minne / kenelle sinä oletmenossa leikattavaksi? Itse kävin yhdellä klinikalla konsultaatiossa, mutta sanottiin etteivät suostu operoimaan lainkaan, liian vähän muka rasvaa jotta tekisivät mitään… Itse olen kyllä aivan eri mieltä ja mietin onko joku klinikka näihin erityisen hyvä? T: yksi samasta asiasta kärsivä paksujalka

Päivämäärä:   26.12.25 11:40:33

Käyn ensin muotosairaalan. Imed Istambulissa olisi yksi vaihtoehto.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   26.12.25 11:41:39

En haluaisi olla ihan näin herkkä eläinten kärsimyksiä kohtaan. Vähempikin riittäisi. Muuten kyllä kovuutta sitten riittääkin, mutta sitä en halua muuttaa.

Lähettäjä: ” 
Päivämäärä:   26.12.25 11:42:43

Haluaisin olla vähemmän ahdistunut.
Äkkipikaisuuttakin voisi vähentää.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.12.25 12:41:03

Haluaisin olla vähemmän neuroottinen. Se on tosi raskas luonteenpiirre, josta ei tunnu olevan mitään iloa.

Päivämäärä:   26.12.25 12:43:40

Haluaisin ottaa traumatisoitumisen pois. Tai en ehkä niitä itse traumoja, ne ovat muovanneet minusta ihmisen josta pidän, mutta haluaisin poistaa kaikki pahimmat oireet niin että olisin toimintakykyinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.