Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko talvi vaan hankalaa aikaa löytää hoitaja?

Lähettäjä: OH 
Päivämäärä:   25.12.25 23:30:00

Etsinnässä olisi ponille hoitaja. Mutta en tiedä miksi ei löydy, toki mulla ollut vaan kerran ilmoitus ja sitten en laittanut uutta kiireiden takia. En tiedä onko syynä ponin ikä (3v), ei ratsastus mahdollisuutta, välimatka vai mikä.
Toki myös se että ihmisiä ei kiinnosta vaan hoitaa hevosta, vaan halutaan päästä ratsastamaan...

Mistä te ootte löytänyt hevosellenne hoitajan?

Re: Onko talvi vaan hankalaa aikaa löytää hoitaja?

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   25.12.25 23:34:08

Missä päin? Etsin itse hoitoheppaa pk-seudulta?

Päivämäärä:   25.12.25 23:35:55

Kanta-Häme

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   25.12.25 23:43:50

On varmaan talvella erityisen hankalaa ja varmaan joku osaamistasovatimuskin kun noin nuori poni? En itte lähtis hoiteleen kuin kilttiä ja helppoa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.12.25 23:44:39

Niin että kun itse et ole aktiivisesti ilmoitellut niin kyllä silti jonkun pitäisi osata tulla pihaan kyselemään oisko hoitoponia saatavilla?

Päivämäärä:   25.12.25 23:47:25

., mistä sait tän käsityksen? Mulla oli ilmoitus, mutta se ei tuottanut kyselijöitä. Sitten itsellä oli sen verran kiire että en laittanut uutta ilmoitusta. Ja nyt mietin kannattaako laittaa ilmoitusta, vai odottaa kevääseen.

??, nuoresta iästään huolimatta tää on helppo ja kiltti.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   25.12.25 23:50:37

Onko se matka sitten kovin pitkä? Etsitkö aikuista vai nuorta hoitajaa?

Tuollaisia pohdin.

Minun piti lopettaa viimeinen hevoseni pari vuotta sitten, olen omistanut muutamia hevosia ja tehnyt vuosia tallitöitä, ja n. vuosi sitten yritin etsiä hoitsua. Käyn silloin kun lupaan, mutta varsinkaan kauas en aja päivittäin ja joskus pitää ottaa 10-v. lapsi mukaan. En ratsasta enkä esimerkiksi ota tallin kaikkia 30 hevosta sisälle. Haluan hoitaa, harjata, putsata kamoja, tarhaa, karsinoita ja lakaista käytäviä, laittaa ruokia. Samalla voin siis tehdä nouta muillekin hevosille aikataulujen puitteissa. Ei löytynyt hoitsua näillä spekseillä.

Päivämäärä:   25.12.25 23:56:52

Ei omalla, riippuu varmaan missä asuu. Mutta tarttee oman auton ellei sitten asu paikkakunnalla. Kumpikin käy, olettaen että nuori on järkevä ja kokemusta, mutta varmaan ensisijaisesti aikuista. Ei kuulu tallitöitä, hevonen täytyy ruokkia käyntikerralla ja joskus kenties purkittaa ruoat. Kamat ja hevonen huoltaa hyvin. Lapsi tallilla ei haittaa, olettaen että osaa käyttäytyä. Monella hevosen omistajalla välillä lapsi mukana.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   26.12.25 00:08:41

Kaikille hevosille ei riitä hoitajia. Harva haluaa vain hoitaa, jos ei saa ratsastaa. Kaikille ei löydy edes ratsastuspalkalla hoitajaa. Ihmiset eivät jaksa sitoutua, varsinkin jos ei asu ihan naapurissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.