Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies sukulaisten kanssa joulun, minä yksin

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   25.12.25 23:09:16

Onko jotenkin poikkeavaa/outoa, että 35-vuotias mies lähtee aina sukulaisilleen jouluksi, minä jään yksin, kun en eläimille saa hoitajaa.

Jotenkin toivoisin, että voisi aikuisiällä tehdä uusia omia perinteitä.. Mutta ei, napanuori on liian kireä ja sinne lähtee joka vuosi, minä yksin kotona.

Toivoisin, että viettäisi edes yhden päivän joulusta kanssani, ja sitten lähtisi sukulaisille. (Asuvat kauempana niin ei yhden pvä takia kannata lähteä)

Tunnen oloni hieman yksinäiseksi, toisaalta ihan ok joulu ollut yksin. En halua olla kateellinen ja katkera, mutta hieman silti harmittaa, että tämä menee aina näin.

Meillä ei ole lapsia kummallakaan.

Re: Mies sukulaisten kanssa joulun, minä yksin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.12.25 23:15:35

Elikot pois sitte...vapaavalinta;) mä olin tänäjouluna yksin. Hoidin hevoset ja saunoin,söin ja nyt parasta viihdettä..hötönetti! Ihanaa laatuaikaa!

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   25.12.25 23:16:57

Oletko puhunut asiasta miehen kanssa?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   25.12.25 23:24:13

Onko ne sun eläimet?

Lähettäjä: Iisa 
Päivämäärä:   26.12.25 00:31:16

Mietin lähinnä sitä, että jos mies menee vaikka vanhemmilleen niin olisiko nämä sitten muuten yksin joulun? Vanhuksen yksinäisyys ei ole samalla tapaa valinta, kuin eläimet. Tai tapaako hän muuten sukulaisiaan, voisi kokea syyllisyyttä vaikka olisi oikeasti mieluummin kanssasi? Olisiko mikään kompeomissi jos järkkäilisitte siellä kotona sukujoulua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.12.25 00:44:01

Kauempana asuvien luokse on helpompi lähteä joulunpyhinä, kuin tavallisena lyhyenä viikonloppuna. Ja jos miehellä ei ole eläimiä, niin miksi ei?

Voisitte tietysti kutsua ne sukulaiset joku joulu teidän luoksenne. Tai mies voisi ottaa muutaman päivän loman ennen tai jälkeen joulun ja käydä sukulaisissa silloin, ja olla aaton kotona.

Mitä mies on vastannut, kun olet ehdottanut yhteistä joulunviettoa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.