Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko nyt jotain "kurkkutautia" liikkeellä?

Lähettäjä: Kurkku kipee 
Päivämäärä:   25.12.25 19:13:26

Ollut jo viikon verran kurkku karhea ja kipeä yötä päivää. Muuten hyvin lievät flunssan oireet. Toki minulla on myös ab kuuri menossa vähän yllättäen löytyneeseen poskionteloiden tulehduksen joka saattaa oireita hieman lievittää.
Mutta ihmetyttää tää jatkuva kurkkukipu.

Re: Onko nyt jotain "kurkkutautia" liikkeellä?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   25.12.25 19:36:33

Mies ja kaveri influenssassa ja saaneet rokotukset syksyllä, kovin oire on kurkkukipu..

Lähettäjä: Hmmmmm 
Päivämäärä:   25.12.25 19:43:26

Angiinaa ja pusutautia (ilman pussailua) on ainakin Keski-Suomessa hullusti liikkeellä.

Lähettäjä: Kurkku kipee 
Päivämäärä:   25.12.25 19:49:31

Meillä osa perheestä kävi nieluviljelyssä mutta oli nega. Itse en käynyt koska ab kuuri parantaisi sen enivei mutta ei ole kipu kyllä helpottanut.

Lähettäjä: nannu 
Päivämäärä:   25.12.25 20:15:24

Mulla oli tosi pitkään kurkku kipee, lähes siis kuukauden. Kuume ei noussut ja flunssa lievää, inhottavin oire oli 5pv raju pääkipu taudin alkupuolella...

Lähettäjä: Kempsu 
Päivämäärä:   25.12.25 20:25:56

Mulla oli ihan jäätävä kurkku kipu kaks viikkoa. En pystynyt syömään enkä juomaan juuri mitään. Angiina testi nega ja hirveet peitteet ja rakkulat kurkussa sekä kirkuvan punainen kurkku. Lääkäri meinasi että oli entero. Muualla ei rakkuloita eikä muu perhe sairastunut. Mulla ei ollut mitään flunssaa eikä kunnolla edes kuumetta. Ainoa oire tuo järjetön kurkku kipu. Ja moni muukin sanonut että on jotakin ihan ihme kurkku kipu tautia liikkeellä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.