Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Smilla kissanruoka

Lähettäjä: Doris 
Päivämäärä:   25.12.25 17:56:31

Millainen on Smilla kissanruokan laatu? Esimerkiksi siipikarjaa sisältävän ruoan?

Re: Smilla kissanruoka

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   25.12.25 18:10:47

Hintaansa nähden yllättävän hyvä ruoka, viljaton. Syötetään paljon esyllä missä olen vapaaehtoisena. Maistuvuuden kanssa hieman ongelmia ja paljon tehdäänkin niin että laitetaan smillaa pohjaruuaksi ja höystetään latzilla tai muulla höttöruualla.
Omille olen myös hieman syöttänyt ja niille on kyllä kanapata kelvannut ihan hyvin.

Smillan kitteni on sitten ihan oma lukunsa, yksi parhaista syömään opettelevien pentujen ruuista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.12.25 18:11:48

Hyvä ruoka, omat kissat syövät pääosin tätä. Ruuassa kokonaisia broilerin sydämiä. Tai riippuu toki minkä makuista ruokaa.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   25.12.25 18:12:55

Hinta-laatusuhde kunnossa.

Päivämäärä:   25.12.25 18:26:38

Ruuassa kokonaisia broilerin sydämiä?

Siis nappuloissa, kuivaruoassa. Ei sentään

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   25.12.25 18:28:16

Smillaa on sekä märkänä että kuivana. Ne on ihan ok. Edullisia ja meillä syödään etenkin penturuokaa.

Päivämäärä:   25.12.25 19:52:11

Syötin ennen mahaongelmaiselle, mutta kun märkäruuassa oli yhteen aikaan saatavuus ongelma (se ainut maku joka sopi mahalle), vaihdoin bozitaan. Smillan märkäruokaa ei nirsompi osapuoli suostunut syömään, mutta bozitan tietyt maut uppoaa sillekin. Smillan nappula edelleen käytössä ja se maistuu myös tälle nirsolle. Hinta-laatusuhde hyvä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.