Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Turhat lahjat

Lähettäjä: koko 
Päivämäärä:   24.12.25 21:46:34

Pyysin/käskin taas sukulaisia; ei lahjoja aikuisille. Tuloksena avasin ison kassillisen Temu-pakkauksia aamulla. Meni joulumieli täysin; kaikkea turhaa krääsää kassillinen. Suuri osa meni suoraan roskiin, osan tuotteista voin kierrättää muille käyttöön. Itselleni jäi lahjoista jäljelle yksi suihkugeeli, joka todennäköisesti haisee kamalalle ja on kiinalaista myrkkyä. Miksi ihmeessä toivettani ei kunnioiteta (ei lahjoja)? Itselläni meni oikeasti joulutunnelma täysin pilalle tästä krääsän määrästä, jota en halua enkä ole pyytänyt.

Re: Turhat lahjat

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   24.12.25 21:53:38

Voi harmi :( ymmärrän tuskasi. Itse sain todella paljon lahjoja tänä vuonna, ja vain kaksi lähti/lähtee kiertoon. Toinen oli herkku, joka ei sovi minulle eivätkä muut tykkää ja toinen oli jotkut merinovillasukkikset, jotka rakas äitini oli paketoinut lahjakortin kylkeen.

Lähettäjä: Veikka 
Päivämäärä:   24.12.25 21:57:47

Typerät lahjatopikit joutais lastenosastolle.

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   24.12.25 22:07:58

Oi, itse sain kaikkea tarpeellista, osaa en osannut edes kuvitella tarvitsevani.
Itse sain itsetehtyä (merinovillasukat), paikallista (klapikoppa), herkkuja (suklaata, hilloja, juustokeksejä), sellaisia luksusjuttuja - joita itse en olisi raaskinnut ikinä ostaa (silkkipaita, pellavalakanasetti, nahkaiset autoilukäsineet, helmikorusetti).

Lähettäjä: Eddie 
Päivämäärä:   24.12.25 22:35:23

Mihin tarvitaan autoilukäsineitä?
Oletko ehkä F1-kuski?

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   24.12.25 22:45:45

Mihin tarvitaan autoilukäsineitä?
Oletko ehkä F1-kuski?
-------------------

heh, ei mihinkään.
On vähän vastaava asiakuin auton lämmitettävä ratti. Osassa autoja saa ratin etäohjauksella lämpiämään, että on mukava lähteä liikkeelle pakkaskeleillä.

Autoiluhanskat on ohutta pehmeää nahkaa olevat hansikkaat. Kauniit, istuu hyvin ja mukavat pukea. Ei niitä raaski puutarhahommissa käyttää, niin ehkä sitten autoillessa.

Lähettäjä: ” 
Päivämäärä:   24.12.25 22:56:37

Täällä sama. Miljoona kertaa olen sanonut, että ei tarvitse lahjoja ostaa, mutta jos jotain on pakko, niin villasukat on kivat joka vuosi.

Tänä vuonna sain sitten villasukkienkin tilalle säärystimet ”ettei aina sitä samaa”. No on näissä se ero, että säärystimiä en käytä, villasukkia käyttäisin.

Myös vaatteita ja lapasia, joita on jo kaapit täynnä. Koriste-esineitä, jotka eivät ole oman maun mukaisia. Suklaata, joka ei sovi omaan ruokavalioon.

No, käsirasva jää sentään käyttöön.

Harmittaa, että läheiset käyttävät rahojaan lahjoihin, jotka itse sitten kierrätän eteenpäin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.