Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies aloitti joulun juomisella

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.12.25 21:07:49

Puhui sohvalla sammaltaen ja alkoi huudella minulle ohjeita, että pese hampaas, tee lapselle iltapalaa. Kun sanoin, että tee itse, hän syyti että tee sinäkin jotain! Minö @!#$ olen koko viilon siivonnut, käynyt kaupassa joka päivä, viemyt lasta uimaan, kauppaan kun mies on istunut koneella ja läsähtönyt sen jäkkeen sohvalle. Mies uhkasi soittas poliisit kum halusin sanoa vastan että ei ole oikein osoitella sohvalta minulle tehtäviä, mitä hän voisi tehdä. Sen sijasn, että olisi itse noussut ja lähtenyt pesemään hampaitaan hän käskytti.minua. sittem hän puhui lapsen ympäri että minä olen sekaisin ja sai nöyttämään siltä että minä aloitin tilanteen vaikka mies oli vetänyt liikaa salmaria ja puhe sammalsi luin karhulla. Minut poljettin täysin maan rakoon

Re: Mies aloitti joulun juomisella

Lähettäjä: Että 
Päivämäärä:   23.12.25 21:13:12

tämmönen Joulusatu tähän väliin.

Lähettäjä: Leena Lepakko 
Päivämäärä:   23.12.25 21:13:52

Miehet on sikoja.Kaikki.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   23.12.25 21:28:11

Miksi katselet tuollaista toimintaa? Jos et itsesi takia, niin hanki oma koti ihan lapsen vuoksi. Ei kuulosta terveestä tuo.

Päivämäärä:   23.12.25 21:31:23

Voi jessus... kiva..

Päivämäärä:   23.12.25 21:46:08

No ei sitä kotia tähän hätään saa. Ja mies vie lapsen. .Ei sellasta miestä olekaan jolla ei pullo pyy kädessä. Täällä kun aina sanotaan, että miten katselet. Näissä mies aina voittaa. Samalla lailla, kuin ne tuhopolttajan ja tappajat. Miehen tahtoa kukaan ei jyrää läpi. Joko mennään pullon ja aseen kanssa tai tapetaan, kun joku nousee vastarintaan. Lasta tuskin näen enää,jos lähden. Mies kyllä osaa ne kunnailla niin. Ei sitä koskaan voi tietää, että ihminen muuttuu vuosien saatossa alkoholistiksi. Kai ne tappajatkin olivat hellyyttäviä ja yhtäkkiä sitten vaan Pum. En usko että sellaisia miehiä on missään enää olemassa, jotka arvostaisivat naista. Oma napa, omat mielihalut ovat aina edellä. Mies kielsi minua mm tekemästä ruokaa, kun harmittelin jotain pieleen mennyttä asiaa, koska hän ei jaksa kuunnella sitä! Eli en saanut ilmaista tunteitani ja ajatuksiani ja miehellä oli oikeus kieltää koko ruoan laitto minulta. Tämäkö on oikein?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   23.12.25 21:59:30

Korkki kiinni kiitos.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.12.25 22:02:21

Eihän sulla Hiilari ollut miestä.

Lähettäjä: mreta 
Päivämäärä:   23.12.25 22:14:00

Anna vaan soittaa poliisit paikalle. Kuvitteleeko se että jos teiltä joku lähtee aatoksi putkaan se on sinä? :D

Ja kyllä on miehiä joilla ei pullo edes käteen tartu. Ongelmajuominen on poikkeus, ei normaali. Älä anna paskapuheen vääristää kuvaasi maailmasta, loiseläjät ja paskankakkiaiset sanovat mitä vaan että toinen ei jätä. Miksi lapsesi annettaisiin miehen huostaan jos mies on tuollainen änkyräjuoppo kyykyttäjä? On kaikenlaisia auttavia puhelimia ja chatteja ja turvataloja joista saat oikeaa tietoa siitä miten laki toimii ja millaisia mahdollisuuksia sinulla ja lapsella on jättää tällainen elämä jossa sinä saat raataa ja mies vain juo ja lojuu ja mölyää. Ethän halua että lapsesi kasvaa kuvittelemaan, että perhe-elämän kuuluu olla tällaista?

Päivämäärä:   23.12.25 22:58:40

Kyllä äiti yleensä huoltajuuden saa vai oletko itse joku alkkis tai tuomittu rikollinen?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.