Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millaiset varusteet nyt muotia?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.12.25 09:49:19

Millaiset varusteet on nyt muotia hevosille, värit ym? Korvahuput ja huovat tietty samaa sävyä? Onko Miclem menny jo pois muodista? Joka paikassa pitää olla bling blingiä? Vieläkö timanttiotsapannat on in?

Re: Millaiset varusteet nyt muotia?

Lähettäjä: helmikorvis 
Päivämäärä:   23.12.25 09:59:52

Yksinkertaisuus ja klassiset värit (musta, ruskea, navy, beige,..) on in. Mitä pienemmät ja huomaamattomammat logot niin sen parempi. Esim perus lemieux ja equiline octagon huovissa in ihan syystäkin, koska on hyviä oikeasti. Mielellään ilman nyörejä. Timanttia voi olla otsapannassa, mutta ei överisti. Ainakin koulupuolella näin.

Lähettäjä: Maski 
Päivämäärä:   23.12.25 10:00:49

Se rauhoittava ”mustanaamiomaski” on ainakin estehevosilla paljon käytössä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.12.25 10:45:46

Onko huovat nykyään jotain teknistä materiaalia kaikki vai löytyykö puuvillahuopia vielä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.12.25 10:53:45

Todella tylsiä värejä nämä ruskeat, viininpunaiset ja tummanvihreät. Itse suosin kirkkaita värejä hevoselleni koska mustalle sopii kaikki mutta niitä huopa-huppu yhdistelmiä on joskus todella vaikea löytää. Torista ja fb-myyntiryhmistä olen parhaat löytänyt. PSoS on hienoja väriyhdistelmiä mutta ah niin kalliita,

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.12.25 11:27:13

Olin kans katsovinani että ysärivärit on tullu takaisin, vihreä ja viininpunainen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.