Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ketju joulumielisille :)

Lähettäjä: Amaryllis 
Päivämäärä:   22.12.25 14:39:09

Palstoilla näkyy lähinnä ketjuja siitä, miten ei ole joulumieltä jne., mutta on kai silti muitakin, jotka on ihan joulufiiliksissä? Miten teillä vietetään joulua ja joko odotat malttamattomana h-hetkeä? Itsestä tuntuu nykyään, että nämä pari päivää ennen joulua ovat melkein parasta aikaa, kun on jo ihan täysi tunnelma, mutta kohokohta silti vielä edessä... <3

Re: Ketju joulumielisille :)

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   22.12.25 14:40:44

Täällä yksi! Nyt on enää mukavia jouluhommia tekemättä. Eli pari paketointia (luulin tehneeni jo kaiken) ja loppujen ruokien tekeminen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.12.25 14:46:20

Olen jonkin verran joulufiiliksissä, mutta odotan eniten sitä kun saa syödä rauhassa ja katsoa hyviä elokuvia. :)

Lähettäjä: Amaryllis 
Päivämäärä:   22.12.25 15:22:15

Minä teen aattona salaatit ja mies huolehtii lihat. Laatikot ostan valmiina. Ei siis ole mitään ruoanlaittostressiä, eikä joulustressiä muutenkaan, kuten ei ikinä. :)

Itse odotan myös eniten herkuttelua ja rentoutumista. Toivottavasti on hyvät säät, niin voi ulkoilla!

Milloin olette aloittaneet "jouluttamisen" ja milloin joulunvietto osaltanne loppuu?

Lähettäjä: lis 
Päivämäärä:   22.12.25 15:41:39

Joulumieltä on! Lauleskelen jo jonkin verran joululauluja ja paketteja paketoidessa tarkoitus kuunnella enemmänkin. Huomenna tarkoitus katsoa yksi joululeffa, tehdä herkkukaakaota ja koristella kuusi. Koristeet tuovat joulun tuntua, vaikka lumi loistaakin poissaoloaan.

Soittelen myös jouluna ja ennen läheisille, joita ei tänä jouluna pääse tapaamaan. Ei joulun tarvitse kovin ihmeellisistä asioista syntyä, kaikilla eri tapoja viettää joulua. Joillekin se syntyy rauhallisesta kotoilusta, läheisten kanssa olosta ja toisille jouluaskarteluista, elokuvista, leipomisesta ja niin edelleen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.