|
Lähettäjä: Joku
Päivämäärä: 21.12.25 10:31:12
Oma asunto suunnitelmissa kolmesta syystä. Huonoin syy on se, että mies vittuilee ja uhkailee joka riidan yhteydessä, että "lähde v*ttuun täältä ja ala katsella itsellesi vuokrayksiötä". Eli tietää saaneensa minut taloudelliseen ahdinkoon ja käyttää taloudellista ym valtaa. Olisi varmasti kova isku, että hankkisinkin oman kämpän (mahdollisesti jopa hienomma kuin hänen).
Parempia syitä on se, että kun joutuisin kuitenkin maksamaan vuokraa, lyhentäisin mielellään omaa ja kartottaisin sillä omaisuutta.
Ja ehkä tärkein syy: minulla ei ole koskaan ollut turvallista kotia, josta joku ei vain yhtenä päivänä tulisi ajamaan minua pois (mies tietää tämän ja siksi varmaan uhkaileekin aina sillä). Lapsuudenkoti ei ollut turvallinen, vaikka olin kiltti ja kunnollinen helppo lapsi ja nuori, aina sanottiin että "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat". Äitini heitti minut pihalle 17-vuotiaana, heti kun valmistuin ylioppilaaksi. Hän kun oli lähtenyt nuorempana kotoaan. Minkäänlaista apua tai tukea ei ole ikinä herunut, eikä todellakaan mitään "kotiin olet aina tervetullut", vaikka olisi miten paha paikka elämässä hyvänsä. Mikä on sinänsä hullua, että satun vielä omistamaan osan lapsuudenkodista! Mutta siis tässä vaiheessa elämää kun olen tehnyt töitä kuin hullu, opiskellut töiden ohella, tehnyt useampaa työtä samaan aikaan jne kokisin, että oma koti olisi minulle se ykkösasia.
Miksi uusi suhde? Siksi, että en yksinäisyyttäni lankeaisi narsistinhuuverointiin ja rakkauspommitukseen. Plus siksi, että haluaisin oikeasti kokea aitoa rakkautta, molemminpuoleista kunnioitusta jne -se olisi varmasti parantavin asia tähän kohtaan jonka voisin kokea. Itseni kehittämistä, itseni rakastamista, yksinoloa ja yksinäisyyttä olen jo tässä suhteessa treenannut mestaruustasolle.
Tuo koirakysymys on hankala. Narsisti ei ole tyhmä, haistaisi kyllä "petoksen". Ehkä sopiva kohta voisi olla joku isompi eläinlääkärilasku, että sanoisin voivani maksaa sen jos myy osuutensa koirasta minulle kun ei suostuisi mitään tällaisia maksamaan tms
|