Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jouluna on hyvää aikaa urheilla

Lähettäjä: Daata 
Päivämäärä:   20.12.25 21:25:52

Kannustan kaikkia käyttämään joulun pitkät vapaat hyödyksi ja urheilemaan esim juoksemaan puolimaratonin kerran päivässä.

Re: Jouluna on hyvää aikaa urheilla

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.12.25 21:27:17

Noh, joo.

Mutta kyllä aion joka päivä käydä pitkällä kävelyllä koiran kanssa ja joogata kuten aina, jotta selkä pysyy kunnossa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.12.25 21:31:51

Olen samaa mieltä. Juuri katselin Elixian äppiä ja varasin tunnit. Joulupäivänä en treenaa, muuten kyllä. Toki treenaan kyllä muutenkin.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   20.12.25 21:34:46

Joo. On jo kaksi padelpeliä sovittu. Sitten vielä juoksulenkit ja sali päälle. Ehkä pyörälenkkejä myös jos ei tule lunta.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.12.25 21:49:40

En kannusta juoksemaan puolimaratonia joka päivä, varsinkaan jos ei juoksr normaalisti lainkaan. Ulkoilua ja liikuntaa suosittelen kyllä :)

Itse aion juosta, luistella, jumpata ja käydä uimassa sitten kun uimahalli aukeaa. Ehkä voisi heittää maastopyörälenkinkin.

Lähettäjä: Frilla 
Päivämäärä:   20.12.25 22:06:39

Mä taas olen lääkärin määräyksestä joulun ihan kokonaan urheilematta. Vedin itseni ylikuntoon nyt syksyllä ihan,liiallisella treenillä ja sen seurauksena / lisäksi kaikenlaista vaivaa nyt kehossa. Esim yksi rasitusmurtuma pitäis saada paranemaan. Hiton vaikeaa henkisesti vaan huilata!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.