Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oliko teillä PMS oireita raskaudessa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.12.25 19:35:39

Oliko samat PMS oireet kun ennen menkkoja vai oliko eroa? Esim itkuherkkyyyttä, ärtyneisyyttä , fyysisiä oireita jne? Erityisesti alkuraskaudessa. Vai jäikö ne pois kokonaan kun raskaus tapahtui?

Re: Oliko teillä PMS oireita raskaudessa

Lähettäjä: Jazz 
Päivämäärä:   20.12.25 20:04:04

Samat oireet oli pitkälti. Siitä vasta erotti raskauden tavallisesta kierrosta kun tuli tosi varhain huonovointisuus jo ennen plussaa mukaan.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   20.12.25 20:20:02

Raskausaika oli pms x100

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   20.12.25 20:24:15

Komppaan mä:tä ne oli varsinkin alkuun pms kertaa jotain mahdottomia. Hormonit teki mut aivan hulluksi!
Mutta lohdutuksena voi sanoa, että helpotti kyllä loppuraskautta kohden.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   20.12.25 20:29:28

Perinteisestihän alkuraskauden hormonimyrskyn rinnalla kalpenee aiemmat kierrosta johtuvat mielialanvaihtelut. Hormonien määrätkin ovat moninkertaiset.

Sitä en tiedä, ovatko pahat PMS-oireet sidoksissa pahoihin raskaussekoiluihin, mutta kyllä minä ainakin huomasin että meno oli alkuraskaudesta paljon kovempaa kuin menkkojen aikana. Juuri sitä, että itkeä vollottaa jollekin söpölle eläinkuvalle ja ihan mikä tahansa asia saattoi laukaista lähes minkä tunteen tahansa.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   20.12.25 20:47:14

Itse olin melkoinen sekopää. Onneks joku järjen ääni pysyi taustalla, etten rähjännyt miehelle. Itkin vessassa ja sitten kerroin, että en tiedä miksi tämä ennen ok asia tuntuu nyt pahalta (tyyliin molemmin puolin paistettu kanamuna, kun olisinkin halunnut häränsilmän tms tärkeää =D)

Mies parka. Noh synnytyksen jälkeen sekosin vielä pahemmin, mutta sama järki säilyi suurimmaks osaksi. Hormonien vuoksinuskon, että tosi monet eroo ekan vuoden aikana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.