Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rokotteen jälkiolot

Lähettäjä: Melba 
Päivämäärä:   20.12.25 16:42:06

Olen riskiryhmäläinen ja sain toissapäivänä kausi-influenssa - ja koronarokotteet. Olen ottanut ne joka vuosi mutta aiemmin ei ole tullut muita jälkioloja kuin kipeät olkapäät ja pientä palvelua. Nyt on toisin, seuraavana yönä olkapäät olivat niin kipeät että en muista vastaavaa kokeneeni, ja yöllä palelin ensin pahasti ja sitten hikoilin kaiken märäksi. Aamu oli ok, päivällä kuume nousi 38 asteeseen ja vähän yli. Vieläkin on olo kuin olisin pudonnut kunnolla hevosen selästä, esim. kyljet ovat kosketusarat ja keho pitää pientä lämpöä. Mitään muuta oireita ei ole, joten en usko virustartuntaan.

Onko tämän vuoden rokote jotenkin ärhäkämpi? Kuulisin mielelläni kokemuksia.

Rokotekriitikot saavat pysyä poissa koska tuskin ovat rokotteita ottaneet. Kiinnostaa nimenomaan muiden kokemukset.

Re: Rokotteen jälkiolot

Lähettäjä: berry 
Päivämäärä:   20.12.25 17:17:21

Mulle tulee joka kerta rokotuksesta tuollaiset voimakkaat oireet. En saa edes paitaa itse päälle tai pois, kun käsi turpoaa ja kipeytyy niin kovasti. Ja lisäksi olen saanut joka kerta kovan kuumeen ja voimakkaita flunssaoireita. Sängynpohjakunnossa menee siis useampi päivä. Olen kai jotenkin herkkä. Ihan pahin oli koronapiikki, en ole ollut koskaan muulloin niin kipeä kuin niiden piikkiin jälkee. Työt velvoittaa ottamaan rokotteet + olen riskiryhmää sairauteni takia, joten ne on tullut silti otettua siksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.12.25 17:34:07

Miten voi muka tulla oireita. Nehän on huuhaata, rokotekriittisyyttä, suoranaista valehtelua. Nämä on turvallisia rokotteita joista ei tule sivuvaikutuksia, korkeintaan pistospaikan punoitusta. Jos sulla on rokotteesta oireita niin niiden täytyy olla psykosomaattisia eli kuvittelet ne. Aloitus on varmaan rokotekriitikon provo. Rokotteet on turvallisia!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.12.25 18:51:32

Olen myös ottanut molemmat, mutta eri aikaan. Koronasta ei tullut hieman aristavaa rokotuskohtaa ilmeempää, mutta influenssasta tuli turvotusta ja punoitusta olkavarteen. Aikaisempina vuosina influessasta ei ole tullut yhtään mitään oiretta.

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   20.12.25 21:06:00

Influenssarokotteesta ei viime vuonna tullut yhtään mitään, mutta tänä vuonna olin heti 2 viikkoa kipeenä alkaen 1 vrk rokotuksesta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.12.25 21:22:54

Jälkiolo kertoo, että elimistö toimii. Ikäihmisille ei yleensä juuri tule näitä jälkioloja koska heidän elimistö ei reagoi ulkoiseen "uhkaan" kovinkaan tehokkaasti eikä siten vasta-aineiden muodostuskaan ole yhtä vahvaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.