Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alkuraskaus vatsakipu

Lähettäjä: Penelope 
Päivämäärä:   19.12.25 11:04:57

Olen nyt viikolla neljä. Jo ennen plussaamista oli hetkittäisiä vatsakipuja. Plussaamisen jälkeen kivut pahenivat. Niitä on aaltoilevasti päivittäin. Koko ajan paineen tunne vatsalla. Eilen tuli pahin kipukohtaus töissä,valahdin polvilleni ja päästin äänekkään rääkäisyn. Muutama min päästä kipu oli poissa. Kipu siis alavatsalla joko molemmilla puolilla tai vaan toisella. Muistuttavat kuukautiskipuja mutta itsellä ainakin kovempia. Neuvolasta kysyin tätä niin vastaus oli että kyllä on normaalia elä huolehdi. Onko näin? Pelottaa koska tämä ensimmäinen raskauteni eikä ole mitään kokemusta asiasta. Mitään muita oireita ei minulla ole. Onko kellään kokemuksia?

Re: Alkuraskaus vatsakipu

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   19.12.25 11:08:01

On. Meni kesken.

Mutta se on asia, jolle ei voi yhtään mitään. Se voi myös olla, että kaikki on ok. Kivut ovat hyvin yksilöllisiä. Ota päivä kerrallaan, aika näyttää miten käy.

Lähettäjä: Kissy 
Päivämäärä:   19.12.25 11:09:49

Mulla oli just tollaisia kipuja! Toisinaan vei tosissaan jalat alta ja oli ohan todella tuskainen olo. Loppui kuitenkin jossain vaiheessa. Mutta pahoinvointi oli mulla ihan koko raskauden aikainen riesa, olin toisinaan todella huonossa hapessa sen takia, ettei mikään pysynyt sisällä tai maistunut. Silti terve ja hyvinvoiva vauva syntyi, vaikka raskausaika näännytti minut.
Tsemppiä sulle<3 Toivottavasti sulta kivut menisi pian ohi ja loppuaikasi sujuisi ongelmitta ja pystyisit nauttimaan :)

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   19.12.25 11:42:01

Sama oli itellä, kaikki oli ok

Lähettäjä: Muhvi 
Päivämäärä:   19.12.25 14:01:47

Jos muistuttaa kuukautiskipua, miten kipu sitten voi olla vatsassa? Tiedätkö nyt varmasti, missä vatsa on? Alavatsa ei ole siinä navan alla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.