Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kanavapaketit/maksukanavat jne. Viaplay esim

Lähettäjä: Viiba 
Päivämäärä:   18.12.25 21:15:03

Kertokaa mikä olisi hyvä ja edullinen ns. naksukanava. Kokemusta Netflixistä ja Ruutu+.
Viaplay on tarjouksessa, onko se hyvä? Tykkään sarjoista ja dokkareista, ehkä elokuvista silloin tällöin.

Re: Kanavapaketit/maksukanavat jne. Viaplay esim

Lähettäjä: .- 
Päivämäärä:   18.12.25 21:38:48

Mulla on ollut Viaplay käytössä yli 10v ja jos en ihan päivittäin katso, niin monta kertaa viikossa kuitenkin. Oon sarjojen suurkuluttaja ja erittäin tyytyväinen Viaplayhin.

Mulla oli joitain vuosia sitten myös Netflix, kun sain 2kk lahjakortin. Onhan Netflixillä ihan erilaiset rahat tehdä oman tuotannon tv-sarjoja kuin mitä Viaplayllä. Mutta ainakin silloin kun mulla oli sinne tili, ne tv-sarjat oli nimenomaan Netflixin omia. Jos halusi katsoa jotain muuta, niin vaihtoehdot oli oikeasti tosi vähissä.

Lähettäjä: Bulu 
Päivämäärä:   18.12.25 23:10:03

HBO: llä on hyviä sarjoja ja dokumenttejä. Myös elokuvia löytyy ihan hyvin. Netflix ja HBO yhdistyvät piakkoin.

Lähettäjä: Bulu 
Päivämäärä:   18.12.25 23:15:53

Nyt löytyikin uutta tietoa, ettei yhdistymistä tlisikaan&
@ Mutta HBO:ta voin suositella!

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   18.12.25 23:40:51

Prime on myös kiva, omaa tuotantoa ja kaikennäköistä sarjoista leffoihin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.12.25 23:43:14

HBO:n Tšernobyl on 5/5 – vaikka siinä on se ärsyttävä fiktiivinen naishahmo.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   19.12.25 01:08:30

Mulla on skyshowtime, löytyy kaikenlaisia sarjoja ja elokuvia. Olen tykännyt ja on huomattavasti halvempi kuin netflixit, 4,99e.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.12.25 04:20:07

Jos löytyy VPN-yhteys niin kannattaa rekisteröityä BBC:lle keksityllä englantilaisella osoitteella.

Lähettäjä: Katsoja 
Päivämäärä:   19.12.25 06:16:30

Viaplaylta olen katsonut enemmän elokuvia. Itse en ole löytänyt montakaa katsottavaa sarjaa. HBO:lla enemmän sarjoja, mutta elokuvia tosi vähän ja uusia sarjoja sekä elokuvia tulee tosi hitaasti.

HBO oli itsellä 4 kuukautta ja sinä aikana tuntui että kaikki katsottava tuli katsottua ja siirryin takaisin Viaplaylle.

Sen verran pakko sanoa että nyt kun itsellä on uusi äly tv jossa näkyy Rakuten tv niin olen tosi yllättynyt miten paljon ilmaiseksi sitä kautta saa katsoa elokuvia ja omasta mielestä vielä yllättävän hyviä elokuvia ollut nähtävissä.

Lähettäjä: etta 
Päivämäärä:   19.12.25 06:24:52

Netflix on heittämällä paras jos tykkää eniten sarjoista ja heidän omakin tuotantonsa on todella laadukasta, nyt seuraan ihanaa norjalaista sarjaa jouluksi kotiin joka on yksi niistä jota ei näe kuin Netflixistä. Dark Winds on toinen jota nyt katson, ei ole netflixin tuotantoa, uppoaa kuin veitsi voihin tällä amerikan alkuperäiskansojen ystävällä.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   19.12.25 06:43:12

Mä olen kanssa sarjojen suurkuluttaja, ja tällä hetkellä on HBO. Netflixin ja Disneyn otan aina välillä tauolta pois, ja katson hetken. HBOlle tulee aina vaan palattua.

Lähettäjä: Miisa 
Päivämäärä:   19.12.25 08:11:56

Olen nyt kokeillut parin vuodes sisällä Skyshowtimen, Viaplayn ja palannut aina takaisin Netflixiin.

Skyshowtime ehdottomasti huonoin. Otin sen kokeilujakson yhden sarjan takia ja katsoin sen viikossa. Muuta en löytänyt.

Viaplayn sain kännykkäliittymän sivussa ja sarjoja sieltä katsoin maratonina.

Netflix kallein mutta on sarjoja, dokkareita ja elokuvia hyvä kattaus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.12.25 09:31:48

Tykkään eniten Viaplaysta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.