Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyvä mies, mutta ei vastaa miesmakuani

Lähettäjä: Pinnallinenko? 
Päivämäärä:   18.12.25 18:26:27

Olen tapaillut nyt jonkin aikaa miestä, jonka kanssa olemme samalla aaltopituudella ja luonteemme mätsäävät ihan 100%:sesti. Kuitenkin ulkoisesti hän ei ole ihan sitä mitä olen ajatellut. Hän on suunnilleen minun pituiseni, ei juurikaan panosta pukeutumiseen ja taidoiltaan ei vastaa ihan sellaista miehistä miestä mistä olen aina unelmoinut.

Kuitenkin selkeästi meidän välillä on jotain sanatonta kemiaa ja aivan mahtava puheyhteys. Tunnen kyllä vetoa häneen, seksi on ihanaa, joten ehkä nämä "puutteet" ovat enemmän asioita joita olen aiemmin toivonut mieheltä?

Hän on rakastava, perhekeskeinen, luotettava ja huolehtiva. Kaikin puolin hyvä ihminen ja meillä on samanlaiset tulevaisuuden haaveet.

Kuinka paljon nämä "pinnalliset" asiat loppupeleissä merkkaavat suhteessa ja pieneneekö niiden merkitys ajan kanssa? Onko kokemusta aiheesta?

Re: Hyvä mies, mutta ei vastaa miesmakuani

Lähettäjä: Maailman tyhmin al 
Päivämäärä:   18.12.25 18:51:59

No voi herranjumala. Toiset eivät löydä edes hyvää miestä. Sinun kannattaa erota ja katsoa löydätkö myös ulkoisesti täydellisen miehen. Voi olla että oletkin Kymmenen vuotta yksin ja mietit että miksi lähditkään jahtaamaan jotain pinnallista. Et rakasta miestä tarpeeksi jos haikailet jotain muuta. Joten eroa ja anna miehenkin löytää kumppani joka haluaa hänet juuri tuollaisena.

Päivämäärä:   18.12.25 18:57:37

En haikaile edes ketään muuta. Oikeastaan kaipasinkin juuri tuota, sillä hän on oikeasti ihmisenä todella ihana. Tiedän sen, ettei kukaan ole täydellinen.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   18.12.25 18:59:38

No ehkä se miehinen täydellinen "unelmaprinssi" on kuitenkin satuolento jota ei ole olemassa ? Täydellistä ei ole olemassakaan. Meidän pitää hyväksyä vaan ne pienet virheetkin. Usein nämä oikein komeat ovat näitä itserakkaita ja pinnallisia.
Pukeutumiseen ns panostaminen on usein tuhlailevan ihmisen piirre. Jos kuitenkin pukeutuu siististi ja huolehtii hygieniastaan niin eikö se riitä ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.12.25 19:00:16

Serkkuni aikoinaan jätti miehen, kun sillä oli vääränväriset sukat!

Päivämäärä:   18.12.25 19:07:32

On kokemusta. Kävin 7 vuotta sitten treffeillä miehen kanssa joka ei oikein miltään osin vastannut miesihannettani. Ihan ok normaali tyyppi, ei siinä mitään.. sanoinkin hänelle jo siinä alkuun että en kyllä näe mitään suurta rakkaustarinaa meidän välille ja hän myötäili. No, kuitenkin siinä illan mittaan hän kysyi saisiko suudella ja suostuin, ja kappas - hän olikin siinä oikein hyvä. No, tuli sitten myöhemmin nähtyä uudestaan ja pussailtua vielä enemmän.. mietin että jos on näin hyvä pussaamaan, kuinka hyvä olisi sitten seksissä ja kyllähän se sellaista enteili :D ajauduimme seksisuhteeseen ja ajan myötä huomattiin että viihdytäänkin tosi hyvin yhdessä. Sitten rakastuttiin ja alettiin seurustella. Yhä yhdessä. Alussa minua hieman vaivasi kun ei ollut ulkonäöllisesti sellainen "minun näköinen mies". Lyhyt tukka, silmälasit, ei partaa.. hänellä oli aiemmin ollut pitkä tukka ja parta joten uskalsin ehdottaa voisiko hän kasvattaa ne kokeeksi uudelleen. Silmälasitkin jäi pois lopulta kun kävi silmäleikkauksessa, tosin ihan omasta tahdostaan :D hän on nyt siis hyvin erinäköinen kuin silloin tavatessamme ja juuri nyt sellainen minun näköinen. Meillä "ongelma" ratkesi näin, en kuitenkaan kehota yrittämään muuttaa toisen ulkonäköä. Meillä mies oli vaihtelulle avoin. Neuvoisin kuuntelemaan sitä intuitiota mikä tulee henkisestä ja fyysisestä yhteydestä.

Päivämäärä:   18.12.25 19:08:25

Juuri tällaisia kommentteja kaipasinkin. Halusinkin vähän herättelyä, että oikeasti sitä unelmien prinssiä ei ole olemassakaan. Tämä mies on kuitenkin luonteeltaan se minun unelmieni prinssi.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.12.25 19:11:24

Niin, sehän on sinun ratkaistava, että onko se sinun päässäsi oleva kuva unelmien miehestä sellainen, jonka suhteen et halua tehdä kompromissia minkään suhteen ja olet mieluummin ilman, vai onko se ajatus, josta voit päästää irti.

Vai onko mies sellainen, että hävettää myöntää että tykkäät sen näköisestä?

Päivämäärä:   18.12.25 19:18:24

Ei hän mitenkään ruma ole. Hyvännäköinen kyllä naamasta, mutta se tyylitaju... :D Hän kyllä itsekin sanoi, että hänellä ei ole tyylitajua ja voisin olla hänen stylisti. Puoliksi vitsillä toki. En kuitenkaan halua muuttaa toisen pukeutumista ja haluan, että hän on täysin oma itsensä.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   18.12.25 19:20:47

Nyt en kyllä ymmärrä, toisen pukeutuminen on ehkä helpoimpia asioita muuttaa. Etenkin kun mies ihan mielellään ottaisi sulta apua vastaan.

Toi henkilökemia on ehkä tärkein juttu suhteessa, mitä väliä pituudella? Putkimiehen yms saa ostettua rahalla jos mies ei ole käsistään kätevä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.12.25 19:21:09

En ymmärrä koko ulkonäköihannejuttua alkuunkaan, joten vastaukseni voi olla arvoton, mutta mitä häviät jos vaan katsot miten homma sujuu? Voi olla että asia alkaa häiritä enemmän ja enemmän, voi olla että se menettää merkityksensä täysin, voi olla että paljastuu jotain uusia ärsyttäviä asioita tai voi olla paljastumatta. Kukaan ei voi ennustaa.

Tietenkään en ehdota että hankit lapsia tai kihlaudut ihmiseen josta et ole varma, oli syy epävarmuudelle mikä tahansa, mutta noin muuten? Mitä kukaan häviää?

On ihan ok jos ei tiedä, on ihan ok jos mieli muuttuu hetken päästä. Ainoa moraalinen ongelma jonka keksin on että on mahdollisesti väärin toista kohtaan olla suhteessa jos ei pidä hänen ulkonäöstään, eikä sitä tietenkään tule koskaan toiselle ilmaista, mutta tuollaisenaan ottaisin vaan ihan rauhassa.

Ehkä voit miettiä mitä toivoisit jos mies ajattelisi sinusta noita asioita. Mitä toivoisit hänen tekevän? Mikä olisi silloin sinulle paras ratkaisu? Voit verrata sitä sitten siihen, minkä koet tässä kohdassa itsellesi oikeaksi, ja katsoa onko siinä joku tosi iso ristiriita.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   18.12.25 19:26:26

No minäkin luulin joskus nuorena ja tyhmänä, että tykkäisin juuri tietynlaisesta miehestä ulkoisesti.. Mainitaan nyt suuntaa antamaan tumma, komea, 190cm litteä sixpack (tai ei ainakaan tosi vahvan miehen "tynnyriä"). Sitten se maku jossain vaiheessa muuttui ehdottomasti vaaleaksi 190cm ja ennemmin se tiivis tynnyri kuin lättänä sixpack. Luonteellisesti koko ajan vahva, mutta nuorempana sitä voi eksyä luulemaan suunsoittoa tai ainakin äänekkyyttä vahvuudeksi.. No joka tapauksessa jossain näissä väleissä tuli tavattua se alle 180 senttinen, kasvonpiirteiltään ihan erilainen kuin minkä olisin luokitellut klassisen komeaksi ja ihastuttua ihan päätäpahkaa tähän tyyppiin ja hyvinkin varmaan, mutta ulkoisesti hillittyyn käytökseen. IKINÄ en ole ulkonäköasiaa sen jälkeen ajatellutkaan, unelmien prinssi oli tosiaan olemassa ja se suuri päätäpahkaa rakastuminen ja tunne, että tässä on minun ihmiseni ole ainoa millä oli väliä ! ja on edelleen, koska onnellisesti siitä yhteen jäätiin <3

Lähettäjä: Muhvi 
Päivämäärä:   18.12.25 19:28:59

Onko ongelmaa, kun kerran tunnet vetoa ja seksi on ihanaa? Jos ulkonäköasiat estäisivät nämä, ongelma olisi todellinen.

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   18.12.25 19:32:20

No jos se mies itsekin tiedostaa sen että on tyylitajuton niin todennäköisesti hän myös ottaa vinkkejä vastaan ja opettelee esim pukeutumaan oikein tilanteissa?

Päivämäärä:   18.12.25 19:40:19

Miten sitten nätisti voi ohjata pukeutumista sellaiseen suuntaan mistä itse esimerkiksi tykkäisin? En kuitenkaan halua, että hän muuttuu takiani. On muutoin kyllä hyvännäköinen ja hygienia kunnossa. Pituuteen nyt ei voi vaikuttaa. En itsekään pysty, vaikka mieluusti olisin lyhyempi.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   18.12.25 19:40:34

No ei se ole toisen muuttamista jos antaa vinkkejä pukeutumiseen jos toinen haluaa. Meillä mies kysyy usein mielipidettäni kun mennään juhliin -sopiiko tämä paita yms .

Lähettäjä: Mona 
Päivämäärä:   18.12.25 19:51:21

Todellakin olet pinnallinen... Jos mies ja yhteiselo toimii niin kuin kuvailet, mutta ei riitä, niin mitä ihmettä sitten haluat elämältä? Eikö tuossa ole oikeinkin hyvät edellytyksen onnelliseen ja toimivaan parisuhteeseen?
Vai haluaisitko mieluummin jonkun kalenteripojan, joka välittää kaikista eniten outfitistään ja someseuraajista tms?

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   18.12.25 19:53:01

"miten ohjailla" + "en halua että hän muuttuu takiani" = koita nyt ensin itse päättää mitä haluat.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.12.25 19:58:45

En ymmärrä mikä tässä olisi niin vaikeaa. Etkö osaa puhua kohteliaasti vai missä vika?

Kun mies seuraavan kerran haluaa uusia vaatteita, menette yhdessä vaateostoksille ja sinä kehut hyviä löytöjä, huonoille ei tarvitse kuin ravistaa päätä jos suusta meinaa loikkia sammakoita.

Päivämäärä:   18.12.25 20:02:39

Myönnä ensin itsellesi että haluat että hän muuttuu takiasi. Ei siinä ole mitään väärää, väärin on alkaa painostaa toista ja kommentoida ikävästi jne. Mutta nythän tilanne on teillä hyvä kun mies kuulostaa vastaanottavaiselta! Ehdota että lähdette yhdessä shoppailemaan. Osta samalla itsellesi jotain ja pyydä mieheltä mielipidettä jos on muuten liian läpinäkyvää.

Päivämäärä:   18.12.25 20:07:33

Ehkä pitää tosiaan tehdä niin. Nyt minulle tuli jo huono omatunto, kun mietin näin tyhmiä asioita.

Hän on muuten niin huomaavainen ja herttainen. Kohtelee minua niin hyvin, kuin vain voi. Eihän sellaista ihmistä voi menettää tällaisten tyhmien pinnallisten asioiden takia.

Lähettäjä: Nyt hei 
Päivämäärä:   18.12.25 20:07:42

Jos seksi on ihanaa niin pidä mies. Koska se voi olla alusta astikin ihan prseestä vaikka miten ulkonäkö natsaisi.

Lähettäjä: Blööb 
Päivämäärä:   18.12.25 20:23:17

Oma ukkoni ei myöskään omaa kauheasti tyylitajua eikä välitä pukeutumisesta. Itseänikään ei muoti kiinnosta, mutta vaatteiden yhteensopivuus värien osalta esim vähän enemmän kuin miestä. Hän mielellään ottaa minut mukaan ostoksille tai kysyy minkälainen olisi hyvä ja kuuntelee mielipidettäni. Sanoo kyllä omat mielipiteensä myös joita en jyrää. Jos tyylitaju on ainut ongelma niin pidä kultakimpaleesta kii

Lähettäjä: nuiva 
Päivämäärä:   18.12.25 22:14:12

"Kuinka paljon nämä "pinnalliset" asiat loppupeleissä merkkaavat suhteessa ja pieneneekö niiden merkitys ajan kanssa?"

Merkkaavat yllättävän paljon ja niiden merkitys pikemminkin suurenee kuin pienenee. Tai oikeastaan, lähes varmasti suurenee ajan kanssa. Kyllä tässä on nyt vähän liian monta red flagia eli varminta olisi antaa lapikasta ja jatkaa etsintää. Kyllä se täydellinen prinssikin vielä tulee vastaan...

Päivämäärä:   18.12.25 22:58:27

Miksi haluat miehen? Perhettä, lapsia, elintasoa tai omaa paikkaasi yhteiskunnassa varten?
Nuorena on ihan ok oireilla, jos jannu ei ehkä ole se unelmien poikkis, muttta täällähän eletään nyt erilaista aikaa.
Haluatko perustaa perhettä ja elää perhe-elämää seuraavat 40 vuotta?
Ota silloin sellainen, joka haluaa samaa.
Ikä ja elämä kuluttaa kaikkia ihmisiä: alkaa muodostumaan mahaa ja hiukset ohenee ja into loppuu ja maailmankatsonus muuttuu.
Tee lapset ja perusta perhe nyt sen tallukan kanssa ja otatte sitten eron, kun sen aika on.
Jännämiehen kanssa jäät kipuilrmaan yksinhuoltajana.
Ja vaikka päädyt mihin tahansa ratkaisuun: et sinäkään naisena säily siloisena ja rempseänä neitona.

Lähettäjä: Mona 
Päivämäärä:   18.12.25 22:59:18

"Lähettäjänuiva

Päivämäärä18.12.25 22:14:12

"Kuinka paljon nämä "pinnalliset" asiat loppupeleissä merkkaavat suhteessa ja pieneneekö niiden merkitys ajan kanssa?"

Merkkaavat yllättävän paljon ja niiden merkitys pikemminkin suurenee kuin pienenee. Tai oikeastaan, lähes varmasti suurenee ajan kanssa. Kyllä tässä on nyt vähän liian monta red flagia eli varminta olisi antaa lapikasta ja jatkaa etsintää. Kyllä se täydellinen prinssikin vielä tulee vastaan..."

Niin, jos se toinen osapuoli on pinnallinen... Näin -ei-pinnallisena taas nuo ei niin täydelliset puolet tuntuu häviävän ja unhoittuvan arkielämän sekaan eikä enää edes mieti muuta, kuin kuinka rakas omana itsenään tuo puoliso onkaan!

Päivämäärä:   18.12.25 23:08:16

Yleensä sanoisin, että ei kannata olla kivan miehen kanssa, josta et kuitenkaan viehäty, mutta jos teillä on kemiaa ja seksikin on ihanaa, niin en kyllä näe tuossa mitään ongelmaa. Miehestä pitää viehättyä jollain tasolla, ja sinä selvästi viehätyt jos hän kerta saa sukat pyörimään sängyssä, vaikka ei edustaisikaan täsmälleen miesmakuasi.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   18.12.25 23:10:37

Ne karisee ajan kanssa. Ja alat arvostaa oikeita asioita. Ei ihmisiä voi, eikä pidä muuttaa. Vaan rakastaa juuri sellaisena kun on. Niinhän mieskin tekee sinulle.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   18.12.25 23:33:17

Lähettäjä.

Päivämäärä18.12.25 22:58:27

Miksi haluat miehen? Perhettä, lapsia, elintasoa tai omaa paikkaasi yhteiskunnassa varten?
Nuorena on ihan ok oireilla, jos jannu ei ehkä ole se unelmien poikkis, muttta täällähän eletään nyt erilaista aikaa.
Haluatko perustaa perhettä ja elää perhe-elämää seuraavat 40 vuotta?
Ota silloin sellainen, joka haluaa samaa.
Ikä ja elämä kuluttaa kaikkia ihmisiä: alkaa muodostumaan mahaa ja hiukset ohenee ja into loppuu ja maailmankatsonus muuttuu.
Tee lapset ja perusta perhe nyt sen tallukan kanssa ja otatte sitten eron, kun sen aika on.
Jännämiehen kanssa jäät kipuilrmaan yksinhuoltajana.
Ja vaikka päädyt mihin tahansa ratkaisuun: et sinäkään naisena säily siloisena ja rempseänä neitona.

Tämä oli mielestäni jotenkin todella masentava. Päätöksenteko on helpompaa kun selvästi tietää mitä haluaa ja mitä ei halua. En enää käyttäisi aikaa ihan kivaan, vaan pitää olla oikeasti sitten tosi kivaa.

Ja tuohon viimeiseen lauseeseen: siloisena ja rempseänä neitona saa osakseen pääasiassa hyväksikäyttöä miehiltä ja vihaa vanhemmilta naisilta. On paljon hauskempaa ja huomattavasti helpompaa elää ja pitää puoliaan, kun sinua kohdellaan varteenotettavammin. Edes vähän.

Ja se oikea tyyppi ei välitä vuosien jättämistä jäljistä, vaan osaa arvostaa elettyä elämää ja sen tuomaa kokemusta.

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   18.12.25 23:54:16

No sen sanon, että jos mies on edes sen verran kelvollinen että sänkyyn on päädytty ja seksi on ihanaa, niin sillä minun kirjoissani pääsee jo pitkälle. Ja varsinkin, jos miehellä on samat elämänarvot ja tavoitteet mitä itse elämältä toivot. Tarttuisin kiinni.

Mutta valinta on tietysti omasi.

Lähettäjä: Kira 
Päivämäärä:   19.12.25 00:33:13

Minulla on kokemusta kantapään kautta. Nuorena haikailin useammankin mielestäni hyvännäköisen miehen perään, lopulta sain heidät ja osoittautuivat aivan kieroiksi sisältä. Tämän jälkeen päätin etten ala ihailla enää ketään ulkonäön perusteella, koska ikinä ei tiedä mitä siellä sisällä on. Tämän jälkeen tapasin yhden lyhyen, kaljun ja parrakkaan miehen (joka oli mukamas täysin ihannettani vastaan), mutta auta armias tuo mies muuttui silmissäni maailman seksikkäimmäksi. Harmi ettei hän sitten kuitenkaan halunnut olla kanssani.

Tosin joskus elämässä pitää lähteä kokeilemaan muuta ja oppia. Ehkä sinun pitää erota ja kokea muita, ettet joudu loppuelämäksi miettimään mitä jos. Itse ehkä nauttisin tästä hetkestä nykyisen kumppanisi kanssa, ilman paineita tulevasta.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   19.12.25 00:45:01

Miehet ja kahvi mustana ja kuumana.

Päivämäärä:   19.12.25 00:49:15

Tee mitä teet, mutta kouluta itsesi ja hommaa työtä ja tee työtä tekemällä sellainen taloudellinen tilanne, että saat itse valkoida ne miehet.

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   19.12.25 01:58:26

Tapasin ihan kivan naisen, mutta hän olikin punatukkainen eikä blondi. Ja käytti vielä väärää tuoksua. Hirveää!!! Jätin tietysti. Eiku...

Kysymys on siitä etsiikö hyvää ihmissuhdetta vai romanttisen komedian unelmien puolisoa jolle ei kuitenkaan kelpaisi vaikka löytäisi. Ja jos kelpaisi, niin varmaan pian hokisi sanontaa "moni kakku päältä kaunis"...

Lähettäjä: *illi 
Päivämäärä:   19.12.25 03:58:16

Kamppailin muutama vuosi sitten saman asian kanssa. Mies oli luonteeltaan kultakaivos, mutta ulkoinen habitus ei ollut mieleeni. Heitin kuitenkin nuo asiat mielestäni, onneksi. Elämä on ihanaa, mieskin näyttää erilaiselta silmääni, on maailman komein. Hän on muuttanut hieman hiustyyliään sekä olen uudistanut myös hänen vaatekaappiaan. Vasta ostin hänelle laadukkaan neulepaidan yhtä tapahtumaa varten. Eli juuri pukeutuminen oli yksi tekijä ulkonäöllisesti. Olen miehen ehdoilla uudistanut hänen vaatekaappiaan, ehdottanut jotakin ja mieleiset lähtenyt mukaan. Hänen vaatetyyli vanhenti vuosikymmeniä, nyt vaikuttaa ihan ikäiseltään.

Päivämäärä:   19.12.25 06:47:32

Kyllä minä elämältä ja tulevaisuudelta haluan pitkä-aikaisen kumppanin, jonka kanssa rakentaa elämää ja perhettä. Siinä tosiaan varmaan keskinäinen kemia ja luonne merkitsee enemmän, kuin nämä ulkoiset asiat.

Nyt kun aloin tätä asiaa miettimään enemmän, niin onhan itsellänikin huonoja kokemuksia juuri niistä, jotka ulkoisesti vastaavat täysin mieltymyksiäni. Luonne ei sitten niinkään...

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   19.12.25 07:58:59

Olen useamman miehen kanssa seurustellut, mutta näistä vain yksi on ollut ulkonäöltään sellainen, että hänessä ei ole ollut mitään häiritsevää. Hän olikin sitten luonteeltaan läheisriippuvainen ja oli kovaa vauhtia alkoholisoitumassa, eli ei muutoin ollut hyvä mies. Juttu loppui onneksi aika lyhyeen.

Mun eka poikaystävä oli minua vain 4 cm pidempi. Aika monella poikaystävällä on ollut "iskämaha". Nykyiselläkin on iskämaha, mutta en anna sen haitata menoa, koska se ei kuitenkaan ole seksissä mitenkään tiellä tai häiritsevä. Luonne hänellä on todella kultainen ja hän oikeasti välittää minusta. <3

Lähettäjä: × 
Päivämäärä:   19.12.25 08:58:08

Tottakai olet pinnallinen - ja laiska.
Fantasioidut miehet on luotu menneisyydessä, sellaisena kuin olit silloin.
Nykytyyppi on arjessa, sellaisina kuin olette nyt.
Sen sijaan, että vilkaisisit tulevaisuuteen, pohtisit millaiseksi aiot tulla, jotta nykyisyyden hyvät asiat säilyvät, sinä vilkuilet menneisyyteen.
Koska et ole vielä vielä sellainen tulevaisuuden minäsi, se vaikuttaa vieraalta ja hommakin työläältä. On helppo projisoida se miehen viaksi.

Älkää hyvät ihmiset ottako projekteja. Ei suhteeseen, jos ei kelpaa ilman muutoksia se mitä saatavilla ja näkyvillä on. Vasta sitten voitte odottaa samaa arvostusta itsellenne.

Lähettäjä: jesjes 
Päivämäärä:   19.12.25 10:35:23

Mä tein syksyllä päätöksen että hyväksyn elämääni vain kunnollisen miehen.

Jouduin katsomaan itseäni peiliin ja tajuamaan, että olen kiinnittänyt huomiota ihan vääriin asioihin. Esimerkiksi ekan tapaamisen energiaan. Seurauksena on ollut kokoelma toinen toistaan surkeampia miehiä.

Selvitin itselleni mitä tarkoittaa parisuhteen turvallisuus ja minkä takia hyvä mies voi tuntua "oudolta", johtuen omista huonoista kokemuksistani.

No, nyt tuossa sitten on mies. Kiltti, hyväsydäminen, rehti. Kommunikoi, osaa pyytää anteeksi, kantaa vastuuta, hoitaa velvollisuutensa, huomioi kumppanin upealla tavalla. Parasta seksiä koskaan.

Mies on lyhyempi kuin minä. On vähän vatsaa. Ulkonäöltään ihan tavis. Mutta ihan eri kategoriassa kuin elämäni aikana aiemmin nähdyt luuserit ja pelurit. Tämä on oikea MIES.

Kannattaa ottaa omat odotukset ja vaatimukset tarkasteluun. Mikä oikeasti merkitsee?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.