Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kannattaako ostaa bemari?

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   18.12.25 16:50:53

Olen vaihtamassa autoa. Olen aina ollut Toyotan leirissä aiemmin, mutta koeajettuani nelivetobemaria, en enää tiedäkään mihin päätyisin. Ajoa tulee n. 20000km/vuosi, pääasiassa maaseudun hiekkatietä ja maanteitä. Alle 200000km ajettuja 10v vanhoja bensa-autoja olen katsellut.

Mitä mieltä olet, Toyota, BMW vai joku muu?

Re: Kannattaako ostaa bemari?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.12.25 16:51:20

Toyota.

Lähettäjä: Napo 
Päivämäärä:   18.12.25 16:53:04

Lexus

Lähettäjä: taotao 
Päivämäärä:   18.12.25 17:03:28

Toyota olis mun valinta. Kokeilin hetken bemaria, mutta sen verran harmaantui hiukset sen kanssa, että palasin takaisin Toyotaan.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   18.12.25 17:12:24

No minulla ei ole moitittavaa. Olen ajellut pian 20 vuotta bemarilla. Autoissa ei ole ollut mitään isompia vikoja eikä perushuollot ole maksanu yhtään sen enempää kuin muillakaan merkeillä.
Aina auton vaihdon yhteydessä tulee koeajettua muitakin merkkejä, mutta silti palaan samaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.12.25 17:41:01

Pihasta löytyy molemmat. Saksalainen on kyllä ajo-ominaisuuksiltaan omaa luokkaansa, mutta mikäli ei ole oppinut liian hyvälle, niin ottaisin Toyotan. Sen verran enemmän on tuota omaa ja tuttujen bemareita saanut ylimääräisiin huoltoihin roudata, Toyota kestää ja kestää.

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   18.12.25 19:58:05

Mulla riittää kokemuksia bemareista. Hyviä ajaa, elämäni pari parasta autoa ollu bemareita, mutta myös muutama tosi kallis katastrofi :(

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.12.25 20:02:04

” Saksalainen on kyllä ajo-ominaisuuksiltaan omaa luokkaansa, mutta mikäli ei ole oppinut liian hyvälle, niin ottaisin Toyotan. ”

Tämä. Saksalaisen jälkeen sitten huomaakin, että enää ei kelpaa se Toyota! :D

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   18.12.25 20:18:58

3 vuotta on ollut nyt 520 neliveto ja onhan se todella kiva ajaa. Hyvin on toiminut, turhaan olin epäluuloinen bemareita kohtaan ennen tämän hankintaa.

Lähettäjä: pekka 
Päivämäärä:   18.12.25 20:21:45

Minulla on ollut jo 8 vuotta X3. Täytyy tunnustaa, että se on ajamistani toiseksi paras auto; paras tähän mennessä on X5.

:))

Lähettäjä: zz 
Päivämäärä:   18.12.25 20:28:12

"Saksalainen on kyllä ajo-ominaisuuksiltaan omaa luokkaansa, mutta mikäli ei ole oppinut liian hyvälle, niin ottaisin Toyotan"

Tämäpä. Meillä oli 530 takaveto bemari aiemmin ja oli hyvä ajaa ja kaikinpuolin kiltisti toimiva auto useamman vuoden (ajan n 30t vuoteen). Neliveto oli pakko vaihtaa ja siinä vaiheessa tuli kokeiltua useampia, mutta eipä sieltä enää ollut saksalaisista paluuta takaisin. Nyt neliveto a6, joka kilkutellut ilman suurempia murheita mittariin yli 300t ja edelleen ajettavuus hyvä.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   18.12.25 20:59:57

Bmw vaihdelaatikko joka 150 jälkeen 3t.€

Lähettäjä: Dobo 
Päivämäärä:   18.12.25 21:12:47

BMW ehdottomasti. Ajotuntuma on siinä aivan ensiluokkaisen hyvä. Ei Toyotassa vikaa ole, mutta se on aivan hajuton ja mauton. Pidemmälle matkalle kannattaa hankkia auto, jota on nautinto ajaa.

Lähettäjä: Nope 
Päivämäärä:   18.12.25 21:17:36

Ei ikinä baijerilaista patarautaa.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   18.12.25 21:58:04

Kunhan ei ainakaan mitään sähköstä. Ne kaikki tuntuu olevan enemmän ja vähemmän susia tai ainakin ongelmissa jatkuvasti. Tosin pääasiassa vw mut kyl siellä bmwtä tulee vastaan myös vähän väliä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.