Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vegaanin lahja

Lähettäjä: Eeli 
Päivämäärä:   18.12.25 14:53:36

En tiennyt että serkku on ryhtynyt vegaaniksi ja neuloin hänen perheelleen villasukat, siis jokaiselle jäsenelle omansa. Lahja on jo lähetetty ja vasta tänään kuulin äidiltä että on nykyään vegaani.

Mitenkähän kannattaisi tehdä, paketti lähti siis tätini eli äitinsä nimellä jossa samassa kaikkien lahjat. Pitäisiköhän laittaa viestiä et poistaa sen yhden lahjan? Mut sitten jää ilman. Parempi kai sekin kuin huono lahja jota ei voi käyttää.

Re: Vegaanin lahja

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   18.12.25 14:55:21

No kaikki vegaanit ei ole niin tiukkiksia, etteikö voisi villasukkia käyttää. Anna lahjan saajan itse päättää.

Lähettäjä: ei 
Päivämäärä:   18.12.25 14:56:05

Ei ole mahdollista että joku on vegaani etkä sinä tiedä sitä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.12.25 15:05:38

Anna käyttäjän itse päättää mitä tekee villasukilleen. Kyllä niitä monet vegaanitkin käyttävät :) Voihan hän ne aina lahjoittaa eteenpäin myös.

Päivämäärä:   18.12.25 15:09:55

Ok, menkööt tuollaisena. Jos ei itse käytä, niin antakoot eteenpäin.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   18.12.25 15:20:53

Ei kaikki vegaanit ole mt-ongelmaisia sekopäitä.

t. vegaani, joka haluaa villikset joululahjaksi. Villanleikkuu on osa lampaitten perusterveydenhuoltoa (sopii googlettaa kuinka käy, jos niitä ei välillä ajella), joten oheistuote kelpaa vallan mainiosti

Päivämäärä:   18.12.25 15:24:42

No mun työkaveri on vegaani ja hän ei käytä villaa tai muitakaan eläinperäisiä materiaaleja, siitä mun luulot siis peräisin. Mutta hyvä jos on mahdollisuus et voisivat jopa mennä käyttöön.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.12.25 15:32:55

Käytyää sittdn tuotteita jotkasisältävät muovia ja näin saastuttaa mikromuovill

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.12.25 16:00:47

Vähän ot, mut jos ei käytä villaa, niin mikäköhän materiaali ois hyvä lämpimiin sukkiin? Muovia en haluis käyttää kun se hiostaa eikä hengitä. Puuvilla on ainakin kylmä. Viskoosi? Onko tenceliä johonkin bambuun yhdistettynä?

Lähettäjä: Vegan 
Päivämäärä:   18.12.25 16:12:06

Joo,itsekin käytän juustoa ja maitoa satunnaisesti. Ei kaikki ota kaikkea ihan niin tiukkapipoisesti vaan silleen miten elämä on järkevää ja helppoa.

Päivämäärä:   18.12.25 16:21:25

Lämmin ei-eläinperäinen ei-muovimateriaali on aika mahdoton löytää valitettavasti.

Päivämäärä:   18.12.25 21:40:17

Kyllähän ne pörrösukat lämpimät on, en nyt ole huomannut niiden niin hiostavan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.12.25 23:01:51

Ei ne pörrösukat kyllä pakkasessa saappaissa lämmitä. Jalat on hikiset ja silti palelee.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.