Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Booking.comista älytön määrä scammiyrityksiä

Lähettäjä: Örör 
Päivämäärä:   17.12.25 19:22:47

Tällä hetkellä Rovaniemi ja Airbnb on tapetilla. No syyt ovat omansa, mutta Airbnb:n kautta majoitusten varaaminen on sentään aina ollut turvallista.

Olen tänä vuonna varannut neljä majoitusta Booking.comin kautta ja kolme kertaa joutunut scammiyritysten kohteeksi! Scammaajilla on tiedossa minun tiedot ja kaikki varauksen tiedot hintaa myöten ja linkin kautta pitäisi aina vahvistaa jotain. Yksi näistä oli erityisen uskottava, sillä se tuli sovelluksen sisällä hotellin lähettämänä viestinä! Aloinkin sitä täyttää, mutta kun toisella sivulla kysyttiin ne legendaariset luottokortin tiedot, niin tajusin lopettaa siihen.

Tuleeko muille näitä? Ja tää nyt siis myös varoituksena ja muistutuksena kaikille, kun tänään viimeksi tuli taas Bookingin kautta scammiksi olettamani viesti.

Re: Booking.comista älytön määrä scammiyrityksiä

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   17.12.25 19:42:51

Tuleeko nää huijausjutut sähköpostiin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.12.25 20:08:44

Varaan 2-4 kertaa vuodessa vähintään bookingista eikä kertaakaan ole ollut huijauksia. Ei edes rovaniemellä, josta eniten varaan. En toki nyt hullusesongin aikaan varaile niin en tiedä tämän hetken tilannetta.

Lähettäjä: Örör 
Päivämäärä:   17.12.25 20:16:38

X huijaukset tulleet apin sisällä tai whatsappiin. Toi apin sisällä aika iso ongelma kun hakkerithan ovat silloin murtautuneet sen hotellin profiiliin tai joku työntekijä on se huijari.

Lähettäjä: Doh 
Päivämäärä:   17.12.25 20:34:53

Whatsappiin tuli mulla

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   17.12.25 21:16:37

Oho, olen itse kuvitellut, että appi olisi kuitenkin turvallinen. Harmi, ettei näin ole.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.