Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastuin, mut

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.12.25 15:28:33

Ihastuin.
Oon vakaasti naimisissa, mutta ihastuin. Ei se mitään.
Olen pitänyt itseäni heterona, ihastuin naiseen. Mitä ihmettä tapahtuu?
Hämmentävää.

Re: Ihastuin, mut

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.12.25 15:32:25

Aha.

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   17.12.25 15:43:46

Ap,oletko miettinyt tai voisitko ajatella poly-suhdetta?

Lähettäjä: Tirppa 
Päivämäärä:   17.12.25 15:48:53

Enhän mä rohdi sanoa tommoista kunnolla edes ääneen.

Miten voi muuttua tälleen, aina olen ihastunut miehiin, eikä naiset ole vedonneet yhtään.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   17.12.25 16:13:49

No se on keski-ikäistyvien naisten muoti-ilmiö nykyään ihastua naisiin, alkaa lesbosuhteeseen tai muuten vaan räpläilemään samaa sukupuolta olevien kanssa.

Pitää varmaan miehen kanssa keskustella sopiiko hälle pettäminen jos kaveri siihen ei ole mies ? Jos ei sovi niin sitten ihan kuin muidenkin ihastusten kanssa eli olet ihastunut, mutta se ei johda mihinkään ja jatkat liittoasi. tai eroat ja alat etsiä naista.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   17.12.25 16:41:55

Aika kypsymätöntä puhua muoti-ilmiöstä, harvoinpa nuo sydämen asiat liittyvät muotiin. Vai ihastuuko Hmmm ihmisiin sen perusteella mikä on muodissa?

Ehkäpä aloittaja on kypsynyt ja aikuistunut niin, että on valmis tutustumaan uusiin puoliin itsessään. Tai sitten tämä kyseinen yksilö vain on poikkeuksellisen ihana ihminen. Ja muutenkin, harva ihminen on 100% hetero tai homo, ennemmin jotain siltä väliltä. Itse ainakin yritän olla sullomatta itseäni lokeroihin ja tutustua itseeni.

Harva nainen varmaan on kiinnostunut kuitenkaan olemaan naimisissa olevan naisen seksilelu -näitäkin ehdotuksia tulee yllättävän paljon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.