|
Lähettäjä: voiei
Päivämäärä: 17.12.25 08:03:47
Miten sait tietää? Onko mies luottanut siihen, ettet saa ikinä asiasta tietää ja joku laulanut vai kuinka? Oliko suhteenne vuosi sitten jo ns vakiintunut ja selvää että siinä on kaksi ihmistä ekä exiä tai muitakaan mukana..
Aika paha ja jos jouluihmisiä sattuu normaalisti kovin olemaan niin sen saa tuollaisella uutisella kyllä pilalle.
Maailman paras ja rehellisin mies osoittautui siis joksikin muuksi. Mä niin toivoisin, että naiset eivät menisi tällaisesta sellaiseen masennuksen lakoon vaan haistattaisivat nokka pystyssä asialle. Pääsisi vaan sellainen veemäinen virne naamalla " Hah !!".
Tuossa tilanteessa kosto olisi paikallaan, käy itsekin vähän vieraissa jos sellaista sattuu olemaan saatavilla. Samalla tietysti on pohdittava vähän syvällisempiäkin asioita kuin kostotoimenpiteet. Antaako anteeksi vaiko suoraan antaa luoton mennä viemäriin. Mikä se totuus siellä nimittäin oikeasti onkaan, onko exällä vierailtu vähän enemmänkin vaikka kuinka muuta vannotaan.
Itse pistäisin jalat välittömästi ristiin ja maksaisin vaikka mieshu*ralle, koska minun olisi saatava tilit tasattua mahdollisimman nopeasti. Suhde olisi kyllä muutenkin siinä, tuossa tapauksessa.
|