Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nyt se osui omalle kohdalle..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.12.25 01:56:11

..että maailman parhaana ja rehellisenä pitämäni mies petti exänsä kanssa. Tai siis sain nyt vasta tietää tapauksesta, vuosi tapahtuneen jälkeen. Just tämän kuun alussa muutettiin yhteen. Nyt kyllä hajottaa.

Re: Nyt se osui omalle kohdalle..

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   17.12.25 05:18:10

Voi ei, tuo on kamalaa. Jaksamista sinne! Mun kunnollinen mies petti pariin otteeseen parin eri työkaverin kanssa. Jatkettiin yhdessä, mutta luottamusta ei saa täysin takaisin ikinä.

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   17.12.25 06:49:55

Pahoittelut.

Muista että vika ei ole sinussa. Varmaan miehen omat epävarmuudet ajoivat tuohon. Tuntuu varmasti erityisen pahalta, että olet "elänyt vuoden valheessa".

Ota rauhassa aikaa miettiä mitä sinä haluat.

Minulla on kulunut varmaan noin 8 vuotta siitä kun oma puoliso petti ja alan vasta nyt ymmärtää mitä haluan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.12.25 07:56:02

Muutat ulos. Toivottavasti ette ostaneet mitään yhteistä kämppää. Näytät ukolle keskaria ja etsit uuden jolla on selkäranka. Plus käy SP testeissä !!

Lähettäjä: voiei 
Päivämäärä:   17.12.25 08:03:47

Miten sait tietää? Onko mies luottanut siihen, ettet saa ikinä asiasta tietää ja joku laulanut vai kuinka? Oliko suhteenne vuosi sitten jo ns vakiintunut ja selvää että siinä on kaksi ihmistä ekä exiä tai muitakaan mukana..

Aika paha ja jos jouluihmisiä sattuu normaalisti kovin olemaan niin sen saa tuollaisella uutisella kyllä pilalle.

Maailman paras ja rehellisin mies osoittautui siis joksikin muuksi. Mä niin toivoisin, että naiset eivät menisi tällaisesta sellaiseen masennuksen lakoon vaan haistattaisivat nokka pystyssä asialle. Pääsisi vaan sellainen veemäinen virne naamalla " Hah !!".

Tuossa tilanteessa kosto olisi paikallaan, käy itsekin vähän vieraissa jos sellaista sattuu olemaan saatavilla. Samalla tietysti on pohdittava vähän syvällisempiäkin asioita kuin kostotoimenpiteet. Antaako anteeksi vaiko suoraan antaa luoton mennä viemäriin. Mikä se totuus siellä nimittäin oikeasti onkaan, onko exällä vierailtu vähän enemmänkin vaikka kuinka muuta vannotaan.

Itse pistäisin jalat välittömästi ristiin ja maksaisin vaikka mieshu*ralle, koska minun olisi saatava tilit tasattua mahdollisimman nopeasti. Suhde olisi kyllä muutenkin siinä, tuossa tapauksessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.