Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyväpalkkainen työ, mikä ala?

Lähettäjä: nyt riitti 
Päivämäärä:   16.12.25 20:34:04

Olen lopullisen kyllästynyt tekemään rankkaa vuorotyötä olemattomalla palkalla ja kituuttamaan kuukaudesta toiseen senttejä laskien. Siispä päätin että lähden takaisin koulun penkille ja opiskelen itselleni ammatin, jolla voisi olla mahdollista saada hyväpalkkainen työ. Mutta mikä se ala olisi?

Haluan tehdä päivätyötä maanantaista perjantaihin. Mieluusti tekisin käsilläni jotain tai ihan fyysistä työtä, mutta koska niistä töistä ei makseta kunnolla niin toimistotyöhön tässä taitaa joutua.

Ai mikä on hyvä palkka? Minulle hyvä palkka on se, että verojen jälkeen jäisi käteen minimissään 2500e/kk. Sillä summalla eläisin todella leveästi.

Re: Hyväpalkkainen työ, mikä ala?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.12.25 20:44:44

Käsillä tekeminen jos kiinnostaa, niin hammaslääkäri esimerkiksi. Moni muukin lääkäri.

Lähettäjä: Oma kokemus 
Päivämäärä:   16.12.25 20:57:33

Olen myyntineuvottelija monen kammoksumalla puhelinmyyntialalla. Tienaan 5t bruttona helpolla työllä kotona istumalla. Ei valittamista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.12.25 21:06:30

Jos tarkastelet koulutustaustaasi ja kykyjäsi rehellisesti, mihin rahkeet riittää? Yliopistoon, amkiin vai ammattikouluun?

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   16.12.25 21:16:59

Ehkäpä sun kuitenkin pitäisi lähestyä asiaa siltä kantilta että mikä sua kiinnostaa ja missä oot hyvä. En usko että olet monilahjakkuus joka voi vain päättää palkan perusteella että mitä aikoo tehdä.

Lähettäjä: Naamavelli 
Päivämäärä:   16.12.25 21:22:33

Tungen samaan. Itse en ole lukuihmisiä, joten yliopistot ja amk:t ei nappaa.

Aiempaa tutkintoa kaupalliselta alalta ja eläinalalta. Kädentaidot nyt jonkinlaiset.

Lähettäjä: Dobo 
Päivämäärä:   16.12.25 21:31:50

Olen myyntiedustaja teollisuudessa. Palkka 3700€. Käteen jää 2600€.

Lähettäjä: moto 
Päivämäärä:   16.12.25 21:44:57

Metsäkoneen kuljettaja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.